تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813188773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قابل معامله نبودن عزت جوانان ایران پیام رهبری به تمام دنیاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قابل معامله نبودن عزت جوانان ایران پیام رهبری به تمام دنیاست ارومیه - ایرنا - نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: قابل معامله نبودن عزت و افتخار جوانان ایرانی، پیام رهبر معظم انقلاب به دنیاست و استکبار جهانی باید بداند ذهن جوان ایرانی قابل تسخیر نیست.


حجت الاسلام عسگر دیرباز روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: رهبر معظم انقلاب درحرم مطهر رضوی در بین هزاران جوان نسبت به اینکه افتخار جوان ایرانی نباید فروخته شود، تاکید کردند.
وی اظهار کرد: در 35 سال اخیر به رغم وجود پدیده های زشتی چون قاچاق، مواد مخدر و صدها حربه دیگر از سوی دشمنان، جوانان ایران اسلامی همچنان قداست خود را حفظ کرده اند.
وی اضافه کرد: غرب تلاش می کند با برنامه های مختلف ذهن جوانان را تضعیف کرده و شکافی عمیق میان آنها و ارزش های اسلامی به وجود آورد.
حجت الاسلام دیرباز ادامه داد: با توجه به تاکید بر مدیریت جهادی که پرچم داری عزم ملی را به دنبال خواهد داشت، طبیعی است که این امر مسوولیت مدیران و مسوولان را افزایش داده و نشان می دهد باید آحاد ملت نسبت به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.
وی یادآوری کرد: مسوولیت مدیران و مسوولانی که مخاطبان اصلی فرمایش رهبر معظم انقلاب هستند به ویژه با توجه به سازو کارهای طراحی شده در حوزه اقتصاد مقاومتی بسیار زیاد خواهد بود.
وی اظهار کرد: همچنین مسوولیت ملت ایران در این عرصه بسیار مهم است و باید شاهد حضور گسترده ملی در زمینه تحقق شعار ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ باشیم تا علاوه بر حضور قشرهای مختلف مردم در این پیکار، مسوولان نیز با اقدامات جهادی و عزم ملی بتوانند نقش خود را در دو بخش اقتصاد و فرهنگ ایفا کنند.
عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب سالها در زمینه تهاجم فرهنگی علیه انقلاب اسلامی هشدار داده اند، افزود: همزمانی توجه به اقتصاد و فرهنگ به عنوان دو نیاز اساسی در این مقطع از تاریخ انقلاب اسلامی با عزم ملی و مدیریت جهادی بسیار حایز اهمیت است.
وی ادامه داد: با توجه به شعار ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ، در سال 93 شاهد یک تحول در هر دو عرصه یاد شده و هچنین مبارزه با طراحی دشمنان در بخش اقتصاد، شکوفا کردن استعدادهای ملی در این بخش و مقابله با تهاجم فرهنگی غرب علیه انقلاب اسلامی خواهیم بود.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: در نامگذاری سال 93 که بحث اقتصادی و فرهنگ با هم ترکیب و تلفیق شده بدون تردید باید بخش فرهنگ سازی را در ترویج فرهنگ و نیز بحث اقتصادی را در دستور کار خود قرار دهیم.
وی گفت: مدیریت جهادی در تعریف انقلاب اسلامی به معنای تلاش و اقدامی فراتر از فعالیت در وضعیت عادی و توجه بیش از پیش به یک مسئله با بکارگیری همه امکانات داخلی که در عزم ملی خلاصه می شود، خواهد بود.
رییس دانشگاه جامع قم افزود: دشمن با سرمایه گذاری های عظیم در تلاش است باورها و اعتقادات جوانان را به دست بگیرد، اما قطع یقین این جوانان بارها نشان داده اند همچنان به عهد خود با آرمان های انقلاب و نظام پایبند بوده و هرگز از مسیر خود منحرف نمی شوند.
وی اظهار کرد: وحدت ملت ایران به شایستگی می تواند حماسه اقتصادی و فرهنگی را محقق کرده و کشور را به خودکفایی اقتصادی برساند.
حجت الاسلام دیرباز افزود: با توجه به جنگ اقتصادی که مدتها از طرف دشمنان انقلاب اسلامی و در راس آن آمریکا علیه ملت ایران تدارک دیده شده موضوع اقتصاد در جامعه ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی گفت: برای لبیک به فرمایشات رهبری باید با یک عزم ملی همان طوری که در 24 خرداد پارسال انتخابات را با شور بی نظیر رقم زدیم این بار نیز در صحنه ای دیگر حماسه اقتصادی و فرهنگی را خلق کنیم.
8135/581/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن