تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820864909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست برای منع دخانیات در حرمین شریفین


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

درخواست برای منع دخانیات در حرمین شریفین تهران - ایرنا - برخی از علما و دانش آموختگان عربستان از دستگاه های ذیربط خواستند تا مانع کشیدن سیگار در صحن های حرمین شریفین شوند.


به گزارش ایرنا از اعلام روز چهارشنبه تارنمای اطلاع رسانی حج ، این شخصیت ها خواستار جریمه کسانی شدند که در صحن های حرمین شریفین در مدینه منوره و مکه مکرمه سیگار می کشند. علت این درخواست حفظ تقدس و حرمت این اماکن مقدس اعلام شده است.
این افراد اعلام کردند: باید همانطور که سیگار کشیدن در فرودگاه ها و اماکن عمومی ممنوع است این اقدام باید در حرمین شریفین مکه مکرمه و مدینه منوره هم استعمال دخانیات ممنوع اعلام و فردی که سیگار می کشد، جریمه شود.
شیخ صالح المغامسی یکی از این علما گفت: مسلمانان باید حرمت حرمین شریفین را رعایت کنند و از اقدامات حرام برحذر باشند.
این در حالی است که مدیر روابط عمومی حرم مطهر نبوی (ص) اعلام کرد اقداماتی مانند سیگار کشیدن یا تصویربرداری یا فروش یا اقدامات مشابه در صحن های حرم مطهر نبوی (ص) ممنوع است.
وی با اشاره به برخورد با سیگار کشیدن در مسجدالنبی (ص) تاکید کرد: تابلوهای هشداردهنده ای در تمام ورودی های حرم مطهر نبوی (ص) نصب شده که موارد ممنوعه را بیان می کنند و همچنین ناظران صحنها با هرگونه مواردی که قوانین را نقض کند، برخورد می کنند.
در صورت بازداشت فردی که در حال سیگار کشیدن در صحن های حرم مطهر نبوی (ص) باشد، نصیحت می شود.
اجتمام**1436
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن