تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820317555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشرفت کشور نیازمند نظام مدیریتی کارآمد است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیشرفت کشور نیازمند نظام مدیریتی کارآمد است شیراز- ایرنا- فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت:با توجه به قرارگرفتن دردهه چهارم انقلاب اسلامی، نیازمند نظام مدیریتی کارآمد هستیم از این رو دستگاه های اجرایی کشور و به ویژه استان فارس باید برای تحقق این امر راهکارهای حرکت جهادی را تبیین و تعیین کنند.


به گزارش ایرنا سردارغلامحسین غیب پرور، روز چهارشنبه درآیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز بیان کرد: با توجه به شرایط حساس کشور، شعار امسال باید به شکل عملی در جامعه نهادینه شود و همه افراد در زمینه تحقق این مهم مسوول هستند.
فرمانده سپاه فجر استان فارس افزود: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی راه نجات کشور را برای عموم مردم و مسوولان تبیین کرده اند به همین سبب عمل به رهنمودهای ایشان تکلیفی برای همگان است.
غیب پرور اظهار کرد:باید سخنان رهبرمعظم انقلاب را هوشمندانه و با بصیرت تعبیر و اجرا کرد و اگر این رهنمودها به طور جدی و کاربردی در سرلوحه امور قرار نگیرد ، دچارغفلت و آسیب می شویم.
وی بیان داشت: منظور از مدیریت جهادی راه های نو و میان براست و لازمه تحقق این امر برنامه ریزی مبتنی بر برنامه های تکلیف باور و تکلیف محور است.
فرمانده سپاه فجر استان فارس افزود: با رویکرد کاغذ بازی نمی توان مدیریت جهادی را محقق کرد و ضروری است ابزارهای مورد نیاز برای اجرای عملی مدیریت جهادی در نظام مدیریتی کشور و این استان فراهم شود.
غیب پرورافزود: با توجه به شرایط جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور، امروز نظام مدیریتی کشور نیازمند افراد مجرب ، با انگیزه ، خلاق و پاک است.
وی بیان داشت: نظام اسلامی هیچگاه از جانب مردم دغدغه نداشته است زیرا مردم همیشه در صحنه دفاع ازاین نظام حضوری فعال داشته اند و نمونه بارزاین حضور انتخابات ریاست جمهوری و 22 بهمن سال گذشته است.
غیب پروردر بخش دیگری از مطالب خود درمورد تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در سال گذشته دراستان فارس گفت: سپاه فجر فارس پارسال برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در این استان پنج هزار فرصت شغلی ایجاد کرد و براساس برنامه ریزی ها امسال 20 هزار فرصت شغلی در فارس ایجاد خواهد شد.
دراین آیین جواد قناعتی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز معرفی شد.ک/2
7382 /679
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن