تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820411008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از ظرفیتهای شهرداری مشهد در برگزاری بهتر مسابقات آسیایی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دبیر کمیته اجرایی رقابتهای والیبال نشسته قهرمانی آسیا تأکید کرد: استفاده از ظرفیتهای شهرداری مشهد در برگزاری بهتر مسابقات آسیایی خبرگزاری پانا: جلسه مشترک اعضای ستاد برگزاری مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا با مدیر تربیت بدنی و امور همگانی شهرداری مشهد دیروز19 فروردین ماه برگزار شد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۰ فروردين ساعت 13:24



به گزارش خبرگزاری پانا، مدیر تربیت بدنی و امور همگانی شهرداری مشهد در این جلسه، عنوان کرد: میزبانی چنین مسابقاتی نشان از درایت و مدیریت مسوولان و توانمندیهای بالای شهرستان دارد .
حسین نخعی شریف افزود: باتوجه به ظرفیتهای فراوان  در مشهد این رقابتها فرصت مناسبی برای معرفی توانایی های بالای پایتخت معنوی کشور به همگان خواهد بود.
وی ادامه داد: شهرداری مشهد نیز در کنار ستاد برگزاری این مسابقات در راستای معرفی شهر مشهد تلاش خوبی خواهد داشت.
وی با بیان اینکه شهردار مشهد دید بسیار خوبی نسبت به برگزاری این مسابقات دارد، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم از ظرفیتهای شهرداری برای کمک به برگزاری هرچه بهتر این مسابقات استفاده کنیم.
دبیر کمیته اجرایی مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا نیز در این جلسه، اظهار کرد: تلاش ما این است تا در کنار برگزاری این رقابتها جاذبه‌های مختلف فرهنگی و تفریحی شهر مشهد را نیز به اعضاء تیم های خارجی معرفی کنیم.
سید هاشم حسینی افزود: در حال حاضر کلیه برنامه ریزی ها در خصوص اسکان و مسیرهای تردد تیم‌ها انجام شده است و امیدواریم شهرداری مشهد نیز در برگزاری این مسابقات همچون گذشته همکاری خوبی را داشته باشد.
وی افزود: حضور 15 تیم آسیایی در این مسابقات قطعی شده است که البته تیم روسیه نیز به عنوان تیم میهمان در این  رقابتها شرکت خواهد کرد.
دبیر کمیته اجرایی این مسابقات افزود: این مسابقات از 28 فروردین ماه تا 5 اردیبهشت ماه در دو بخش بانوان و آقایان و به صورت مجزا در مجموعه های ورزشی شهید بهشتی و سجاد مشهد برگزار می شود.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن