تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815267524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه های هفته کارگر پر رنگ تر از سالهای گذاشته برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برنامه های هفته کارگر پر رنگ تر از سالهای گذاشته برگزار می شود یزد- ایرنا- مدیر کل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به هفته کارگر گفت: در سال گذشته برنامه ها و اقدامات خوبی در استان صورت گرفته اما امسال مصمم هستیم که برنامه ها را پررنگ تر، بهتر و شاداب تر برای جامعه بزرگ کارگری برگزار کنیم.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد
ریاحی در نشست ستاد گرامیداشت هفته کارگر با اشاره به نامگذاری سال 93 به نام سالˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈاز سوی مقام معظم رهبری افزود: امیدوارم شعار سال 93و تعیین خط مشی های آن توسط مقام معظم رهبری ما را در وظایف مهمی که بر دوش داریم بیش از پیش موفق کند.
وی اظهار داشت: انتخاب کارگران نمونه، یکی از برنامه های این هفته می باشد.
ریاحی کرد: باید با برنامه ریزی دقیق و با برگزاری جلسات مختلف از کلیه ادارات و سازمانهای مرتبط مانند صدا و سیما،اعضای شورای رفاه، شرکت مخابرات، دفتر نماینده محترم ولی فقیه، انجمن صنفی کارگران و غیره دعوت شود و با ارائه برنامه ها و راهکارها یک برنامه مناسب و شایسته جامعه کارگری استان یزد اجرا شود.
سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد هم در این نشست در استان با اشاره به اینکه جامعه کارگری بزرگترین تشکل اقتصادی و اجتماعی در استان است افزود: باید با حمایت از این خانواده پرتلاش بتوانیم انتظارات آنان را برآورده کنیم.
حاتمی اظهار داشت: آداب و فرهنگ اصیل یزد می تواند در این مهم بسیار موثر و تاثیرگذار باشد.
حاتمی همکاری افراد را بعنوان عضو این ستاد مورد تاکید قرار داد و گفت: همکاری ها می تواند مارا ترفیع دهد و باید این مهم هرچه بهتر و با همکاری همه دستگاه ها انجام شود.
دهقانی دبیر اجرایی خانه کارگر نیز در این جلسه با اشاره به برخی از مشکلات در حوزه کارگری افزود: در حال حاضر بیش از 200 هزار کارگر در استان یزد و در شغلهای مختلف مشغول فعالیت هستند اما در بسیاری از واحدهای تولیدی مشکلاتی گریبان گیر این افراد است.
وی گفت: یکی از مشکلات، واگذاری بیمه درمان تامین اجتماعی به وزارت بهداشت است که در حال حاضر باعث نگرانی خانواده بزرگ کارگری در کشور شده است.
دهقانی اظهارداشت: شناساندن واطلاع رسانی عمومی هفته کارگر به عموم مردم را بسیار ضروری می دانیم، درحالیکه بسیاری از مردم از هفته کارگر اطلاع خاصی ندارد.ک/1
7546/1968
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن