تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819652663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست برنامه ریزی هفته مشاغل درآموزش وپرورش بجنورد برگزارشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نشست برنامه ریزی هفته مشاغل درآموزش وپرورش بجنورد برگزارشد خبرگزاری پانا: با حضور جمعی از معاونین و کارشناسان اداره آموزش وپرورش بجنورد نخستین جلسه برنامه ریزی هفته مشاغل برگزار شد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۰ فروردين ساعت 08:58



  به گزارش خبرنگار آموزش وپرورش پانا: حمید رضا صبوری معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش  بجنورد در این جلسه با اشاره به شعار سال جدید به اهمیت مسائل فرهنگی در جامعه اشاره کرد و گفت: با توجه به انیکه دانش آموزان در آینده ای نزدیک وارد بازار کار خواهند شد، آشنایی آن ها با رشته ها و مشاغل گوناگون در هفته ی مشاغل می تواند تاثیر به سزایی در انتخاب شغل مناسب و در نتیجه رونق اقتصادی کشور شود.
وی افزود: در هفته مشاغل باید با اطلاع رسانی مناسب و برنامه ریزی دقیق، خانواده ها و دانش آموزان را در انتخاب رشته تحصیلی مناسب نیز یاری کنیم.
صبوری در ادامه خواستار همکاری همه جانبه ی اولیای دانش آموزان در زمینه مشاوره شغلی با تمامی اعضا مدرسه از جمله مدیر ، معاون و معلمان و مشاورین شد.
گفتنی است: توزیع بروشور و لوح های فشرده آموزش رشته های مختلف تحصیلی ، برپایی نمایشگاه های متعدد و بازدید تمامی دانش آموزان از آن ها ، برگزاری جلسه توجیهی مشاوران و اعزام مدیران، معاونان و مشاوران هنرستان ها برای سخنرانی در دبیرستان ها از مهم ترین مصوبه های این جلسه بود.
شایان ذکر است: اول تا هفتم اردیبهشت هر سال به عنوان هفته معرفی مشاغل نام گذاری شده است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 437]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن