تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803297808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین نشست ستاد هفته بسیج کارگران شهرستان دماوند برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نخستین نشست ستاد هفته بسیج کارگران شهرستان دماوند برگزار شد دماوند- ایرنا – نخستین جلسه مشورتی ستاد هفته بسیج کارگران شهرستان دماوند با هدف تقدیر از تلاشگران عرصه تولید و خدمت برگزار شد.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا، به همت حوزه مقاومت بسیج کارگران ناحیه دماوند، نخستین جلسه در سال 93 به منظور تقدیر از کارگران بسیجی در ادارات، نهادها و کارخانجات شهرستان در روز 11 اردیبهشت، در سالن اجتماعات ساختمان شماره 2 شهرداری دماوند در منطقه گیلاوند برگزار شد.
رییس ستاد هفته بسیج کارگران شهرستان دماوند، ترویج هر چه بیشتر فرهنگ بسیجی در میان کارگران را در ادارات و کارخانجات از مهمترین اهداف این نشست عنوان کرد و افزود: کارگران در واقع بسیجیان بی ادعایی هستند که در افزایش تولید و سرعت بخشیدن به چرخه اقتصادی کشور نقش مهمی را ایفا می کنند.
سرهنگ دوم پاسدار ˈاحمد آقاعباسیˈ گفت: کارگران به عنوان مهمترین و بالاترین آمار جمعیتی کشور در تولید و اقتصاد شایسته تقدیر در هر مناسبتی هستند.
وی در خصوص نقش و اهمیت کارگران افزود: کارگران در جامعه اسلامی آن چنان دارای اهمیت هستند که پیامبر گرامی اسلام بر دستان آنان بوسه می زند.
رییس ستاد هفته بسیج کارگران شهرستان دماوند افزود: امام راحل نیز در خصوص اهمیت نقش کارگران در جامعه فرموده اند که ˈحیات یک ملت مرهون کار و کارگرˈ است.
سرهنگ آقا عباسی کارگران را مهمترین رکن اقتصادی جامعه خواند و گفت: نقش کارگران در تحقق حماسه اقتصادی مدنظر مقام معظم رهبری بی بدیل است که کارگران بسیجی در این مهم مسوولیت بیشتری دارند.
وی در این نشست بر تقویت فعالیت پایگاه های بسیج در ادارات و همچنین فعال کردن پایگاه بسیج در کارخانجات تاکید کرد.
شهردار آبسرد از توابع شهرستان دماوند نیز در این نشست گفت: روز کارگر در واقع بهانه ای برای تکریم از انسانهایی است که قدرت اندیشه، قوت بازو، مهارت سرپنجه و خلاقیت و توان را در خدمت تولید، پیشرفت و رفاه و آبادانی جامعه و کشور بکار می گیرند و بر همین اساس باید به هر بهانه ای از تلاشهای این قشر تقدیر شود.
پرویز قنبری افزود: شهرداری آبسرد به منظور تجلیل از کارگران زحمت کش این نهاد خدماتی در برخی از مناسبت های سال تلاش داشته است و در این همایش بزرگ شهرستانی تجلیل از کارگران نیز در حد توان با ستاد هفته بسیج کارگران همکاری خواهد داشت.
وی تجلیل از زحمات جهادگرانه کارگران را که در تمام طول شبانه روز به خدمت شهروندان و جامعه مشغول هستند کمترین کاری دانست که در حق آنان صورت می گیرد و این قشر را شایسته تقدیر و تجلیلی در خور شان آنان عنوان کرد.
بهزاد صبوری رییس اداره برق منطقه دماوند نیز در این نشست گفت: روز کارگر روز ارزشمندی است که باید به درستی پاس داشته شود و برگزاری این گردهمایی می تواند در ایجاد انگیزه بیشتر کارگران در ارائه خدمات به منطقه و کشور نقش مهمی داشته باشد.
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند نیز خواستار حضور هر چه بیشتر کارگران در صفوف نماز جمعه در روز 12 اردیبهشت شد.
علی مشهدی عباسی افزود: برگزاری مراسم تجلیل از کارگران در ادارات به صورت مجزا در سالهای گذشته به خوبی اجرا و تاثیرات مثبتی داشته است که می توان با برگزاری همایشی بزرگ در شهرستان از کارگران نمونه هر نهاد خدماتی و تولیدی به نحو مقتضی تقدیر کرد.
رییس شورای شهر رودهن نیز خواستار تقدیر از کارگران و خانواده آنانی شد که در هنگام اجرای کار دچار نقص بدنی و یا فوت شده اند.
علی اکبر ارشدی افزود: کارفرمایان می توانند در تمامی طول سال با پرداخت کمک هزینه ازدواج، درمان و ... کمک شایان توجهی به کارگران کنند.
در این جلسه مصوب شد که کارگران بسیجی و نمونه در ادارات، نهادها و کارخانجات برای شرکت در این همایش بزرگ از سوی مدیران و کارفرمایان به ستاد هفته بسیج کارگران معرفی شوند.
دو سفر حج عمره، یک کاروان زیارتی مشهد مقدس و یک تور قمصر کاشان و هدایای نقدی و لوازم منزل برای اهداء به کارگران به عنوان پاداش در این همایش در نظر گرفته شد.
در این نشست علاوه بر اعضای ستاد بسیج کارگران، مدیران و مسوولان شهرستان، شهرداران، رییسان شورای شهر و جمعی از مدیران و مسوولان کارخانجات تولیدی شهرستان دماوند حضور داشتند.
تهرام/8128/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن