تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820616186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنگره بین المللی تازه های گوارش و کبد کودکان در مشهد آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کنگره بین المللی تازه های گوارش و کبد کودکان در مشهد آغاز شد مشهد - ایرنا - ˈکنگره بین المللی تازه های گوارش و کبد کودکان، درمانهای نوین و چالشهاˈ روز چهارشنبه در تالار شهید دکتر چمران بیمارستان قائم مشهد آغاز به کار کرد.


رییس این کنگره سه روزه در مراسم آغازین، موضوع آن را هم اندیشی و بحث درباره دو موضوع گوارش و کبد کودکان عنوان کرد.
دکتر ˈسیمین پرتویˈ افزود: محورهای این همایش ˈتازه های بیماریهای کبد کودکان، اصول تغذیه صحیح کودکان و بیماریهای آنان، درمانهای نوین در بیماریهای گوارشی کودکان و پیوند کبد و تازه های آنˈ است.
وی گفت: محورهای دیگر کنگره ˈجایگاه اخلاق پزشکی در گوارش کودکان، پروبیوتیکها در درمان بیماریهای گوارشی، بلع جسم خارجی و مواد سوزاننده، مراقبتهای پرستاری در بیماریهای گوارشی کودکان و معرفی موارد جالبˈ است.
او افزود: مقالات زیادی به دبیرخانه کنگره رسید که از میان آنها 150 مورد پذیرفته شد که 40 مقاله در قالب سخنرانی، 75 مقاله در ویژه نامه چاپ شده و بقیه به صورت پوستر ارائه می شود.
وی گفت: علاوه بر استادان و پژوهشگران داخلی محققانی از کشورهای آمریکا، استرالیا، نیوزلند و آلمان در این همایش حضور دارند.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز گفت: تفاوت دانشگاههای زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با دانشگاههای زیرمجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این است که در دانشگاههای وزارت علوم تنها بستر آموزش و پژوهش شکل می گیرد اما در دانشگاههای علوم پزشکی علاوه بر این، امر درمان و احیاء سلامت نیز شکل می گیرد.
دکتر ˈمحمدرضا دارابˈ افزود: هم دانشجویان و هم اعضاء هیات علمی نیاز به روزرسانی اطلاعات خود دارند زیرا علم در دنیای کنونی به سرعت رو به رشد و پیشرفت است لذا یکی از راههای به روز کردن علم و دانش، شرکت در همین کنگره ها و همایشها است به شرط آنکه تحقیقاتی که ارائه می شود منطبق بر نیاز روز باشد.
1922/659
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن