تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815330053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایده هایی نو برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: ایده هایی نو برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه

ایده هایی نو برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه

با ایده هایی جالب و ساده می توانید دکور آشپزخانه تان را تغییر دهید.

 
برچسب های قدیمی
رنگ های روشن برچسب های جهبۀ میوه ها و سبزیجات قدیمی وقتی کنار هم جمع می شوند بیانیۀ جسورانه ای را ایجاد می کنند. برچسب های گرافیکی که میان دریایی از لوازم سفید، بالای قفسه های کنگره ای سفید به نمایش در می آیند، نمایش روستایی دوباره رواج یافته ای را به وجود می آورند.

101169442.jpg.rendition.jpg (410×546)



 
وسایل آشپزخانۀ مسی
یک نمایشگاه دیواری ساده با استفاده از جمع کردن قطعات مسی کنار هم ایجاد کنید. برای جذاب کردن روستای قدیمی قطعات مسی را با کابینت های کهنه نما شده به رنگ سفید مایل به زرد ترکیب کنید. 

101283317.jpg.rendition.jpg (410×546)


 
هنر دیواری آشپزخانۀ قدیمی
یک نمایشگاه زیبای دیوار هنری با رنگ های جالب توجه در آشپزخانه ایجاد کنید. ظروف لعابی قدیمی وقتی روی دیوار یک خانۀ روستایی در کنار هم قرار می گیرند به جذابیت هنری می افزایند.
101327137.jpg.rendition.jpg (410×546)



 
اضافه کردن یک رنگ برجسته
یک نشانۀ قدیمی بزرگ با یک رنگ برجسته راه کاملی برای اضافه کردن فردیت است. این رنگ قرمز روشن نشانۀ مدور در مقابل آشپزخانۀ سفید و خالی چشمگیر است. این نشانه جذابیت کافی برای نگه داشتن خود رد این فضای باز را دارد. اقلام کوچکتر مثل یک تراکتور قرمز کوچک و تختۀ برش، رنگ برجسته را احیاء می کنند.




 
نشانه های ساده
نشانه های غذای قدیمی باعث افزایش جذابیت آشپزخانه یا اطاق پذیرایی می شوند. اینجا، یک نشانۀ کهنه نما شده یک قفسۀ باز را تزئین می کند. این نمایش تأثیر زیادی در فضایی که دیوارها و کابینت ها هستند می گذارد. 

100035568.jpg.rendition.jpg (410×341)
 
نمایش قفسه های ادویه
این قفسه ها معمولاً برای نمایش اشیای گردآوری شده استفاده می شدند، ولی حالا خودشان جزو اشیای گردآوری شده محسوب می شوند. قفسه های ادویۀ کوچک را در فروشگاه های دست دوم فروشی و حراجی ها جست و جو کنید. آنها را با انواع رنگ های لطیف روستائی نقاشی و روی دیوار آویزان کنید.




تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغwww.seemorgh.com/lifestyleاختصاصی سیمرغمطالب پیشنهادی :بازسازی دکوراسیون آشپزخانه بدون پرداخت هزینه
پیشنهادهایی برای تغییر دکوراسیون دیوار
اصولی برای دکوراسیون آشپزخانه های open
فنگ‌شویی در اتاق خواب ، آشپزخانه و حمامچگونه از آینه برای زیباتر کردن خانه استفاده کنیم؟


















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن