تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816199720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چند ایده برای داشتن آشپزخانه ای متفاوت


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
چند ایده برای داشتن آشپزخانه ای متفاوت




به فضایی که در آن آشپزی می کنید، با نقش، رنگ و مصالح متفاوت، به شیوه ای متفاوت و جذاب، هویت بدهید. اگر از کاشی های سفید و ساده آشپزخانه خسته شده اید و می خواهید تغییری اساسی در آشپزخانه ایجاد کنید و به اصطلاح به آن هویت بدهید، ایده های زیر را نیز از نظر بگذرانید. شاید رنگ ها و خلاقیت های بکار رفته در آنها به کارتان بیایند.









 
 
 


برترین ها: به فضایی که در آن آشپزی می کنید، با نقش، رنگ و مصالح متفاوت، به شیوه ای متفاوت و جذاب، هویت بدهید. اگر از کاشی های سفید و ساده آشپزخانه خسته شده اید و می خواهید تغییری اساسی در آشپزخانه ایجاد کنید و به اصطلاح به آن هویت بدهید، ایده های زیر را نیز از نظر بگذرانید. شاید رنگ ها و خلاقیت های بکار رفته در آنها به کارتان بیایند.

1. پس زمینه هندسی: این مدل پس زمینه هم هوشمندانه است و هم جسورانه و چشمگیر و قطعاً نقطه کانونی توجه در آشپزخانه شما خواهد شد. می توانید همین نما را با کاشی های رنگی نیز خلق کنید.






2. رنگ روشن پشت قفسه های باز: هر کسی می تواند این ایده را اجرا کند، فقط باید درهای کابینت را در بیاورید و پشت کابینت ها یا قفسه ها را به رنگ روشنی نقاشی کنید. یادتان نرود که رنگ دیوار را نیز با آن هماهنگ کنید.






3. پس زمینه زیگزاگی: طرح زیگزاگی ساده با رنگ های سفید و سبزآبی، نمایی باطراوت و جالب در آشپزخانه خلق می کند. ظروف زرد روی اجاق در تضاد زیبایی با رنگ پس زمینه هستند و پالت رنگی آشپزخانه را جذاب کرده اند.






4. عکس برگردان شیک: عکس برگردان های درشت این روزها طرفدار پیدا کرده اند و در هر بخشی از خانه می توانید آنها را روی دیوار بچسبانید. آشپزخانه نیز از این قاعده مستثنی نیست. عکس برگردانی با موضوع مربوط به آشپزخانه پیدا کنید و آن را روی یک دیوار نصب کنید.






5. دیوار پر از مگنت: یخچال های استیل نیز این روزها مد شده اند، بنابراین مناسب ترین جا برای چسباندن یادداشت، کارت پستال و نقاشی های کودکان هستند. در ضمن می توانید یکی از دیواره های آن را به دیوار مگنت تبدیل کنید. این کار نیز روش دیگری برای هویت دادن به آشپزخانه است.






6. کاغذ دیواری: شاید کسی انتظار کاغذ دیواری را در آشپزخانه نداشته باشد و داشتن دیواری با پوشش کاغذ دیواری در آشپزخانه یکی دیگر از ایده های خوب برای هویت بخشیدن به آن است. در بیشتر موارد کاغذ دیواری را به دیوار پشت اجاق گاز می چسبانند و پوششی از Plexiglas یا جلای خاص روی آن می زنند تا مقاومت بیشتری داشته باشد. کاغذ دیواری برای آشپزخانه های کوچک گزینه هوشمندانه ای است زیرا با کمک خطای دید، آن را فراخ تر نشان می دهد.






7. ترکیب رنگ و نقش: چرا باید فقط یک رنگ یا یک نقش را انتخاب کنیم در حالیکه می توانیم هر دو را یک جا داشته باشیم؟ این آشپزخانه با ترکیب رنگ صورتی گرم در پشت کابینت ها و یک کاغذ دیواری جسورانه، پر از خلاقیت و جسارت شده است.






8. یخچال را با یک دیوار هماهنگ کنید: این آشپزخانه کوچک و زیبا منبع خلاقیت و هویت است. یخچال اسمگ صورتی کوچکی با دقت زیر کابینت ها جا داده شده و پس زمینه کابینت ها را شبیه به تخته رنگ آمیزی کرده اند. شما نیز می توانید دیوار پشت یخچال یا اجاق گاز را با رنگ آن تطبیق دهید.






9. گچ و بتون: روی پس زمینه یکی از دیوارهای آشپزخانه را تبدیل به تخته سیاه کنید و با نقاشی های خاص خودتان و یادداشت ها و لیست ها روی آن را پر کنید. کفپوش بتونی نیز سطح خوبی برای نوشته های گچی است.






10. لینولئوم زیگزاگ: این نیز روش جالبی برای استفاده از کاشی های لینولئوم ارزان قیمت به دو رنگ و استفاده از طرح زیگزاگ بجای طرح ساده و صاف است.






11. کفپوش شطرنجی رنگی: این کفپوش شبیه طرح شطرنجی سیاه و سفید کلاسیک است، ولی با رنگ های سبز و آبی به روز شده است. ابتدا باید کل کفپوش را با یک رنگ نقاشی کنید و پس از خشک شدن رنگ اول، طرح شطرنجی را با رنگ دوم آغاز کنید.






12. کاشی های پرسی سقف: این آشپزخانه زیبا در فلوریدا ثابت می کند که یک سبک شیک و بینظیر به خرج زیاد نیاز ندارد. قفسه های سفید و ساده، کابینت های ابتدائی و جزیره چوبی خرج چندانی ندارند. سقفی از کاشی های پرسی و کانترهای مرمری هستند که نقطه کانونی در این آشپزخانه هستند و به آن هویت می دهند.












تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن