تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820735530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهلت ارسال آثار به همایش معماری و شهرسازی تا 25 فروردین ماه تمدید شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مهلت ارسال آثار به همایش معماری و شهرسازی تا 25 فروردین ماه تمدید شد قزوین-ایرنا- عضو هیات علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) از برگزاری دومین همایش ملی معماری و شهرسازی 30 اردیبهشت ماه سال جاری در این دانشگاه خبر داد و گفت: با توجه به درخواست های مکرر نویسندگان، مهلت ارسال اصل آثار به این جشنواره تا 25 فروردین ماه جاری تمدید شد.


ˈرحیم هاشم پورˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اعلام فراخوان این جشنواره چکیده حدود 500 مقاله توسط استادان و دانشجویان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در نهایت با داوری آن، 402 چکیده مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.
وی اضافه کرد: برای اینکه این همایش بتواند بصورت سالانه و با یک هدف مشخص برگزار گردد، مدت شش سال از زوایای مختلف مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت تا اینکه سی ام اردیبهشت ماه سال گذشته اولین همایش معماری و شهرسازی در گذر زمان برگزار گردید.
هاشم پور ادامه داد: همایش معماری و شهرسازی براساس یک برنامه ریزی کلان و دراز مدت در دانشکده معماری و شهرسازی تدوین شده و این دانشکده تصمیم دارد که هر ساله براساس موضوعات مهم روز و مورد توجه حوزه معماری و شهرسازی در ایران برگزار نماید.
وی، موضوع امسال این جشنواره را ˈدر جستجوی فضاهای گمشدهˈ اعلام و اظهار امیدواری کرد همانند همایش اول بتواند مخاطبین خوبی داشته و در راستای اعتلای معماری و شهرسازی کشورمان موثر واقع شود.
این عضو هیات علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: هویت و پایداری فرهنگی، محیط مصنوع و جلوه های نمادین، بازآفرینی فضاهای گمشده، فضاهای عمومی و مکان آفرینی، ارزش های کیفی فضاها و دفاع غیرعامل در فضاهای زیستی محورهای این همایش را تشکیل می دهند.
دبیر علمی همایش معماری و شهرسازی در گذر زمان خاطرنشان کرد: موضوع این همایش بر اساس اثر استاد شایگان انتخاب نشده و بدیهی است تاثیرپذیری از گفتار ایشان در مقالات ارایه شده هیچ مانعی نداشته و نویسندگان برای استفاده و یا عدم استفاده و یا حتی نقد و بررسی اثر ایشان کاملا مختار هستند.
وی، برگزاری سه پنل تخصصی و گفت و گوی آزاد با حضور چند نفر از اساتید مجرب معماری و شهرسازی را از بخش های این همایش یک روزه عنوان کرد.
دبیر علمی همایش معماری و شهرسازی در گذر زمان افزود: پس از دریافت اصل مقالات و آثار به دبیرخانه همایش، نتایج نهایی داوری تا پنجم اردیبهشت ماه اعلام می شود.
7388/ 614
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن