تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814560830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگروه تحقق شعار امسال رهبر معظم انقلاب در گیلان تشکیل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کارگروه تحقق شعار امسال رهبر معظم انقلاب در گیلان تشکیل می شود رشت - ایرنا - نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به نامگذاری سالجاری تحت عنوان ˈاقتصاد و فرهنگ؛ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: کارگروهی برای تحقق شعال امسال در استان تشکیل می شود.


به گزارش ایرنا، ˈمحمدعلی نجفیˈ عصر سه شنبه در دیدار مدیران مجموعه واحدهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مستقر در گیلان اظهار کرد: این کارگروه باید از ظرفیت های یگان های مستقر وزارت دفاع و پشتیبانی در استان استفاده کند.
وی با اشاره به توانمندی های ارزنده واحدهای مستقر وزارت دفاع در گیلان در بخش های مختلف از جمله صنایع پیشرفته کشتی سازی ادامه داد: ساخت ناوشکن و ناوهای بزرگ در کشور به خوبی توان این واحدها در تقویت اقتصاد و افزایش دانش فنی در استان را نشان می دهد .
نجفی با اظهار تاسف از اینکه گیلان هنوز متناسب با ظرفیتهایش از دریا بهره نگرفته، گفت: مجموعه صنایع شهید تمجیدی می تواند با روحیه جهادی و اجرای پروژه های بزرگ، سهم گیلان در استفاده از دریا را افزایش دهد.
وی به فرمایشات موکد رهبر معظم انقلاب مبنی بر بهره بردن از پتانسیل های دریا اشاره و خاطرنشان کرد: در سال های گذشته بخشی از اشتغال استان در این حوزه را به دلیل بهره نبردن از این ظرفیت از دست دادیم که امیدواریم با تقویت زیرساخت های گردشگری، بنادر و اقتصاد به وضعیت مناسب برسیم .
استاندار گیلان ادامه داد: واحدهای مستقر وزارت دفاع در گیلان با توانمندی های بالقوه ای که در بخش های اقتصادی و مهندسی دارند، می توانند در تحقق شعار امسال نقش مناسبی ایفاکنند.
ˈمحسن بحیراییˈ مدیر ارشد وزارت دفاع در گیلان نیز گفت : باتوجه به توان و پتانسیل بالفعل و بالقوه ای که در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در راستای اجرایی کردن سیاست های دولت تدبیر و امید و تحقق منویات مقام معظم رهبری وجود دارد، این واحدها از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
در این نشست همچنین مدیران صندوق اعتباری کوثر ، سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح ، سازمان اتکاء ، مهندسی و پدافند غیرعامل و مدیران کشت و صنعت منجیل ، روغن گنجه ، بیمه کوثر ، جنگل و مراتع شفارود در زمینه انجام فعالیت های مختلف که در راستای توسعه استان باشد، اعلام آمادگی کردند.ک/2
7292/695
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن