تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814560576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در عرصه های اقتصاد و فرهنگ همه باید تلاش کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه رشتخوار: برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در عرصه های اقتصاد و فرهنگ همه باید تلاش کنند رشتخوار- ایرنا- امام جمعه رشتخوار گفت. تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در عرصه های اقتصاد و فرهنگ نیازمند به یک عزم ملی و همگانی و یک مدیریت جهادی از سوی اقشار مختلف مردم و تمامی مسوولان است.


به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام مهدی بهره مند در خطبه های نماز جمعه این هفته رشتخوار افزود: همه موظف هستند برای تحقق این امر مهم با تمام نیرو وارد میدان شوند.
وی اظهارداشت : در حال حاضر دشمنان اسلام با ملت ایران از طریق اقتصاد و فرهنگ در جنگ هستند و می خواهند با استحاله فرهنگی و جنگ اقتصادی ملت ایران را به زانو در آورند.
وی گفت: مردم مسلمان ایران به مانند گذشته جلو زیاده خواهی های دشمنان را خواهند گرفت و با تلاش در رشد و توسعه اقتصاد و فرهنگ از این مقطع نیز سر بلند بیرون خواهند آمد.
وی با تاکید همزمان رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد و فرهنگ که نشان دهنده دغدغه های معظم له در این دو حوزه است، افزود: نامگذاری مذکور، تاکیدی دوباره بر پیوستگی اقتصاد و فرهنگ به عنوان پایه های مقاوم ساز جامعه اسلامی محسوب می شود.
امام جمعه رشتخوار همچنین با اشاره به اهمیت فرهنگ نیز اظهار کرد: یکی از پایه های مهم بیانات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال جاری مقوله فرهنگ است که باید مورد توجه مسوولان فرهنگی جامعه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه تهاجم فرهنگی شدیدی از سوی دشمنان علیه ملت ایران به راه افتاده است، گفت: مسوولان باید با ترویج فرهنگ غنی اسلامی از رسوخ فرهنگ های بیگانه در جامعه بویژه در بین جوانان و نوجوانان جلوگیری کنند.
2718/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن