تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820993664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش وزن محسوس "ادل" +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
کاهش وزن محسوس "ادل" +عکس
به چشم طرفداران "ادل" ، او همیشه جذاب و زیباست. اما در تصویر جدیدی که وی اخیرا از خودش منتشر کرده صورتش لاغر تر و البته بهتر از هر زمان دیگه ای به نظر میاد.
به گزارش نامه نیوز به نقل از خبرپو،  "ادل" پیش تر از این ها اعلام کرده بود که اصلا به فکر کم کردن وزنش نیست و تنها در صورتی این کار را خواهد کرد که سلامتی یا رابطه عاشقانه اش به خاطر اضافه وزنش لطمه ببیند. به مناسبت 22 مارس که روز جهانی آب بود ، وی عکسی از خودش در توییتر به اشتراک گذاشت که او را در حال نوشیدن چای نشان می داد. حتما می پرسید چرا روز جهانی آب باید برای ادل مهم باشه ؟

ادل 25 ساله از طرفدارانش خواست که هر کسی عکسی از خودش به اشتراک بگذارد که آنها را در حال نوشیدن ، دوش گرفتن ، آشپزی کردن و خلاصه هر کار دیگری که به آب ربط دارد نشون دهد. روز جهانی آب برای ادل یک روز خاص است چرا که دوست پسرش ، سایمون کونکی ، مدیر اجرایی موسسه خیریه Drop4Drop است که با امور مربوط به آب سر و کار دارد . این موسسه در حال حاضر در حال پاک سازی آب آشامیدنی در کشور های حال توسعه است.








1393/1/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن