تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 25 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799877794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چند خبر از حوادث رانندگی در استان کرمان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

چند خبر از حوادث رانندگی در استان کرمان کرمان- ایرنا- فرمانده انتظامی رابر از واژگونی کامیون کمپرسی در معدن مس درالوئیه این شهرستان و کشته شدن راننده آن خبر داد.


به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ˈعلی نمازیانˈ افزود: شب گذشته (دوشنبه شب)، کامیونی در معدن مس درالوئیه هنگام تخلیه بار در کنار پرتگاه دچار حادثه شد و به داخل دره سقوط کرد.
وی اظهار کرد: در این حادثه، راننده کامیون به علت شدت جراحات وارده در محل وقوع حادثه جان باخت.
فرمانده انتظامی رابر خاطرنشان کرد: بر اساس نظر کارشناس پلیس راه، بی احتیاطی راننده کامیون و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه هنگام تخلیه بار ، علت این حادثه بوده است.

****
فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور بم- نرماشیر، دو سرنشین این خودرو کشته و دو نفر نیز مجروح شدند.
سرهنگ ˈمحمد افشاری پورˈ افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در محور اصلی جاده بم - نرماشیر بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.
وی اظهار کرد: با حضور ماموران در محل مشخص شد، خودروی سواری بنا به عللی از جاده اصلی منحرف و واژگون شده و در این بین دو نفر از سرنشینان خودرو بر اثر شدت جراحات وارده در محل حادثه جان خود را از دست داده و راننده به همراه یکی دیگر از سرنشینان مجروح و راهی بیمارستان شدند.
فرمانده انتظامی نرماشیر با تاکید بر اینکه رعایت قوانین و مقررات همواره مفید بوده و مانع بروز حوادث ناگوار می شود، از شهروندان خواست هنگام مسافرت بین شهری حتی المقدور از خودروهای ناوگان عمومی مسافربری که دارای کارت ساعت هستند، استفاده کرده و از سوار شدن بر خودروهای شخصی مسافربر خودداری کنند .

****
رییس پلیس راه بم - زاهدان با اشاره به توقیف 20 دستگاه خودروی سنگین با خلافی بیش از 10 میلیون ریال، گفت: توقیف کوتاه یا بلند مدت خودروهای متخلف پیشگیری از حوادث جاده ای است.
سروان ˈرضا تندفکرˈ بیان کرد: پلیس راه شهرستان بم، طرح کنترل آمد و شد نوروزی را همزمان با ایام پایانی سال و با استفاده از حداکثر توان نیرویی و خودرویی به اجرا گذاشت.
وی اظهار کرد: در این مدت ماموران مراقب راه با اولویت بخشی به پیشگیری از حوادث و سوانح، به رانندگان و سرنشینان خودروهای عبوری در زمینه بستن کمربند، رعایت سرعت مطمئنه و دیگرمقررات هشدار داده و بروشورهای آموزشی را بین رانندگان توزیع کردند.
رییس پلیس راه بم با اشاره به توقیف یک دستگاه هوو با خلافی بیش از 25 میلیون ریال در روز گذشته، تصریح کرد: به منظور کنترل ترافیک و پیشگیری از حوادث جاده ای در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز، 20 دستگاه خودروی سنگین از سوی تیم های پلیس راه شهرستان متوقف و پس از اعمال قانون به پارکینگ منتقل شد.
سروان تندفکر عنوان کرد: در این ایام که شاهد حضور گسترده گردشگران نوروزی در این شهرستان بودیم با تلاش بی وقفه نیروها نزدیک به چهار هزار اعمال قانون انجام گرفت و در مجموع 100دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف که با بی احتیاطی امنیت و سلامت دیگران را به مخاطره می انداختند روانه پارکینگ شد.
وی با اشاره به کاهش حوادث جاده ای در این مدت نسبت به سال گذشته در تشریح سوانح رانندگی این ایام، گفت: با وجود حضور تمام وقت نیروهای پلیس راه و راهور در محورها، وقوع شش سانحه رانندگی منجر به مجروحیت چند شهروند و فوت سرنشین یک دستگاه سواری به سبب سرعت زیاد و واژگونی تاثربرانگیز بود.
این کارشناس راهور با اشاره به جدیت پلیس در برخورد با تخلفات حادثه ساز خاطرنشان کرد:در اواسط تعطیلات نیز بی توجهی سرنشین یکدستگاه زانتیا و برخورد با عابر پیاده باعث مرگ یک شهروند شد و خاطره بدی برای پلیس و شهروندان برجای گذاشت.
سروان تندفکر با اشاره به اینکه کارکنان انتظامی بویژه پرسنل راهنمایی و رانندگی بخش اعظمی از توان، روان و زمان خود را محدود به ایام نوروز کرده اند تا آرامش و آسایش شهروندان را فراهم سازن، افزود: سلامتی شهروندان و هموطنان عزیزمان بهترین عیدی و رفع کننده خستگی کارکنان پرتلاش پلیس است.

****
رییس پلیس راه شهرستان انار نیز از توقیف یک دستگاه سواری با 200 کیلومتر سرعت توسط ماموران پلیس راه خبر داد.
سروان ˈعلی ملاحسینیˈ افزود: امروز سه شنبه ماموران پلیس راه با اجرای طرح ترافیکی برای برقراری نظم عبور و مرور خودروها در محور انار به شهربابک با دوربین کنترل سرعت به یک دستگاه خودروی سواری با 200 کیلومتر دستور توقف دادند.
وی تصریح کرد: راننده خودرو پس از متوقف شدن به علت ارتکاب تخلفات رانندگی شامل سرعت غیرمجاز و عدم استفاده از کمربند ایمنی خودرو، پس از اعمال قانون به پارکینگ منتقل شد.
وی بر رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان تاکید و با بیان اینکه بیشترین عامل در وقوع تصادفات و حوادث رانندگی عامل انسانی است، گفت: ماموران پلیس راه شهرستان انار در تمام ایام سال بدون هیچ گونه اغماضی با تخلفات رانندگی به خصوص سرعت و سبقت غیر مجاز برخورد قانونی خواهند کرد.ک/1
7440/2624
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن