تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814667486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاغل مزاحم از تبریز منتقل می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مشاغل مزاحم از تبریز منتقل می شوند تبریز- ایرنا - شهردار منطقه 6 تبریز اعلام کرد: با تکمیل شهرک صنفی - صنعتی مبل و خودرو در غرب این شهر، مشاغل مزاحم جمع آوری و به این شهرک منتقل می شوند.


به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی شهرداری این منطقه، فرهاد روشنی در بازدید از روند اجرایی پروژه شهرک صنفی - صنعتی مبل و خودرو(الماس) گفت: با تکمیل این مجموعه، از این پس مشاغل مزاحم مربوط به این صنوف از شهر جمع آوری و به این شهرک تخصصی منتقل خواهند شد.
وی با اشاره به مشکلات ترافیکی و آلودگی های بصری و محیطی ناشی از تجمع مشاغل مزاحم در شهر اظهار کرد: تبریز ظرفیت ترافیک بیش از حد و خیابان های این شهر نیز تحمل توقف های بی مورد را ندارد، لذا مشاغلی که باعث ایجاد مزاحمت می شوند به شهرک های تخصصی منتقل می شوند.
روشنی گفت: با همکاری شهرداری و مشارکت بخش خصوصی، شهرک صنفی – صنعتی مبل و خودرو در منطقه مایان طراحی شده و تمام امکانات لازم برای انتقال صنوف وابسته به این دو صنف به این منطقه منتقل خواهد شد.
شهردار منطقه 6 تبریز افزود: با راه اندازی کامل این مجموعه، ضمن توسعه همه جانبه منطقه، بسیاری از معضلات شهری مانند ترافیک و آلودگی های زیست محیطی در سطح شهر کاهش خواهد یافت.
وی همچنین با اشاره به قرار گرفتن شهرک مبل و خودرو در جوار اتوبان غرب تبریز، موقعیت این مجموعه را ممتاز عنوان کرد و بر لزوم طراحی و مشارکت در احداث راه دسترسی مناسب برای تسهیل رفت و آمد به این شهرک تاکید کرد.
روشنی با توصیه به صاحبان صنوف یاد شده برای تسریع در خرید واحدهای این مجموعه گفت: در صورت صدور مصوبات قانونی تا پایان امسال، تمام صنوف یاد شده از مرکز شهر برچیده شده و از فعالیت آنان در محدوده شهری به دلیل ایجاد مزاحمت، ترافیک و آلایندگی جلوگیری خواهد شد.
شهردار منطقه 6 تبریز گفت: با اخذ مجوزهای لازم، واحدهای این شهرک به صورت اقساطی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
وی از صاحبان صنوف یاد شده خواست برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید واحدهای شهرک مبل و خودرو به واحد املاک شهرداری منطقه 6 مراجعه کنند.
سرمایه گذار و مشارکت کننده شهرک مبل و خودرو هم گزارشی از آخرین فعالیت های انجام یافته در این مجموعه ارائه کرد.
محمدباقر باقری با اشاره به طرح های در دست احداث در شهرک الماس گفت: احداث مسجد، بازارچه سنتی باقرخان، بازار مروارید و تکمیل واحدهای مربوط به شهرک خودرو از جمله برنامه های عمرانی در این مجموعه به شمار می آید.
وی با بیان اینکه واحدهای مربوط به شهرک خودرو درحال تکمیل است، از برنامه ریزی برای توسعه این بخش خبر داد.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون 600 واحد نمایشگاه خودرو در تبریز فعالیت دارد، گفت: برای 400 واحد در این مجموعه ظرفیت سازی شده است.
باقری افزود: با توجه به اهمیت موضوع فضای سبز، برنامه ریزی برای تامین آب و کاشت درختان و گیاهان متناسب با اقلیم منطقه از دیگر برنامه های این شهرک خواهد بود.
وی گفت: گرچه دستگاه های مختلف برای حل و فصل مشکلات موجود، همکاری های لازم را داشتند اما وجود برخی کاستی ها مانع از تسریع در روند فعالیت های عمرانی این شهرک شده است.
باقری اظهارکرد: اختصاص خط اتوبوس شرکت واحد برای تسهیل در عبور و مرور به این منطقه، حل شدن مشکل انتقال برق و نیز رسیدگی به وضعیت راه دسترسی و نصب علایم راهنمایی در منطقه از جمله کمبودهای موجود در شهرک مبل و خودرو است.
7233/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن