تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801192292




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش پیاده روی پرسنل بهزیستی پیشوا برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همایش پیاده روی پرسنل بهزیستی پیشوا برگزار شد ورامین – ایرنا – همزمان با روز جهانی بهداشت، پرسنل بهزیستی شهرستان پیشوا با شرکت در همایش پیاده روی خواستار توجه بیشتر شهروندان به سلامت عمومی شدند.


به گزارش ایرنا ، در این همایش که روز سه شنبه برگزار شد، پرسنل و خانواده بهزیستی شهرستان پیشوا مسیر بین این اداره تا گلزار شهدای گمنام شهرستان را طی نموده و خواستار ترویج فرهنگ ورزش عمومی جهت ارتقاء سطح بهداشت فردی و اجتماعی شدند .
شرکت کنندگان در این همایش پیاده روی با حضور در گلزار شهدای گمنام ضمن تجدید میثاق با شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در طبیعت این شهرستان حضور یافته و به حرکات ورزشی پرداختند.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا در این همایش گفت: برگزاری همایش پیاده روی خانواده بزرگ بهزیستی شهرستان برای سومین سال پیاپی و به منظور لزوم توجه همه افراد به سلامت عمومی صورت گرفته است .
حمید اسماعیلی افزود: در بخش بهداشت و درمان، مهمترین امر پیشگیری از ابتلای افراد به بیماری است که یقینا این امر با اجرای حرکات ورزشی میسر شده و می تواند ضمن کاهش هزینه های درمانی ، در ارتقاء سطح سلامت عمومی افراد نقش به سزایی دارد .
وی گفت : بهداشت ضروری ترین اصل در زندگی مردم است و افراد تا زمانی که از نعمت سلامتی برخوردار می باشند می باید در پیشگیری از ابتلا به بیماری که هزینه های مادی و معنوی بسیاری را به افراد و جامعه تحمیل می کند اهتمام داشته باشند .
وی بیان داشت : حضور برخی از معلولین شهرستان در این همایش پیاده روی ثابت کرد که معلولیت نیز نمی تواند مانعی در برابر اجرای برنامه های ورزشی ایجاد کند و همه افراد باید در هر زمان و شرایط نسبت به این امر اهتمام کامل داشته باشند.
تهرام/7254/ 699
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 225]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن