تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801703087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همايش اقتصاد‌، فرهنگ و توسعه شهر خرم‌آباد برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ فروردين ۱۳۹۳ (۱۳:۵۳ب.ظ)
مهرابي خبرداد: همايش "اقتصاد‌، فرهنگ و توسعه شهر خرم‌آباد" برگزار مي‌شود شهردار مرکز استان از برگزاري همايش " اقتصاد، فرهنگ و توسعه شهر خرم‌آباد" در آينده نزديک خبر داد.
به گزارش موج به نقل از روابط عمومي شهرداري، "محمد مهرابي" گفت: با توجه به نام‌گذاري سال جاري با نام "‌اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي‌"‌ اولين همايش شهرداري با اين موضوع در مرکز استان برگزار خواهد شد.
وي افزود: امروز مديريت شهري خرم‌آباد متوجه آن گرديده است که بدون برنامه‌ريزي‌هاي فرهنگي و اقتصادي کارها چندان پيش نخواهد رفت و بايستي به پيروي از رهنمودهاي مقام معظم رهبري مباحث فرهنگي را در سرلوحه کار خود قرار دهيم و به شدت از برخورد تبليغي و شعارزدگي با اين موضوع پرهيز نمائيم.
مهرابي سال جديد را يک سال فرهنگي همراه با دگرگوني‌هاي مثبت اقتصادي براي شهرداري قلمداد نمود و افزود: اغلب مشکلات و معضلات کالبدي و اجتماعي شهر خرم‌آباد در کاستي‌هاي فرهنگي ريشه دارد و بايستي همه با هم با يک عزم همگاني بيش از پيش بر روي مسائل فرهنگي در اين شهر تمرکز نماييم و در واقع اين همايش اقدامي براي به صحنه آوردن دل‌سوزان و نخبگان اين شهر است.
وي بخش‌هاي پيش‌بيني شده براي اين همايش را در بخش‌هاي مقاله علمي‌، آثار فرهنگي هنري و سمينارهاي تخصصي بر‌شمرد و افزود: در اين همايش با بهره‌‌گيري از توان بومي و نيروهاي متخصص تلاش خواهيم کرد به نحو مطلوبي شعار سال جديد را در شهر خرم‌آباد عملياتي کنيم و تا حد ممکن آن را در جريان امور کاربردي سازيم.
مهرابي افزايش مشاركت‌هاي عمومي و اجراي طرح‌هاي ضربتي و بسيجي‌وار را مصداق اجرايي عزم ملي و مديريت جهادي دانست و افزود: بايستي باورمان شود كه مي‌شود و مي‌توانيم و به همين دليل ادبيات "نخواستن و نتوانستن" را حذف كنيم تا بتوانيم به قله بلند اهدافمان برسيم.
شهردار خرم‌آباد تصريح کرد: در هر جامعه‌اي كه شهروندان فرهنگ مشاركت بالايي داشته باشند بي‌شك حركت جهت توسعه و آباداني باشتاب بيش‌تري در جريان مي‌باشد.
وي بيان نمود: مجموعه‌ي شهرداري خرم‌آباد دست ياري به سمت شهروندان دراز كرده و انتظار دارد در تصميم‌گيري‌ها‌، ارائه برنامه و راه‌كارها همراه ما باشند، معتقديم علي‌رغم تمامي مشكلات اگر وحدت و همدلي باشد ما از عهده‌ي كارهاي بزرگ برمي‌آييم‌.
مهرابي خاطرنشان ساخت: شهرداري براي تمامي سال برنامه‌ريزي مدوني در دست تهيه دارد و براي هر موضوع و مناسبتي از قبل آمادگي خواهد داشت و در اين زمينه از تمامي افرادي كه مي‌توانند در اين راه ما را كمك كنند دعوت به همكاري مي‌كنيم‌.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن