تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816520537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیرشقاقی: گزارش کامل مسابقات را به کفاشیان داده ام/ هیچوقت کسی در کمیته زنان نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امیرشقاقی: گزارش کامل مسابقات را به کفاشیان داده ام/ هیچوقت کسی در کمیته زنان نیست تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال دختران زیر 19 سال کشورمان گفت: گزارش کامل همراه با تحلیل از مسابقات بین المللی روسیه و دوران سرمربیگریم در این تیم را روز دوشنبه به علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال ارایه کردم.


«مهناز امیرشقاقی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فریده شجاعی نایب رییس فدراسیون فوتبال هیچ توضیحی از من نخواسته که من نخواهم به وی توضیح یا گزارشی بدهم، ضمن اینکه در بیشتر اوقات، کسی در کمیته زنان فدراسیون فوتبال نیست که من گزارشی ارایه کنم.
وی در خصوص انتشار اخباری در خصوص مربیگری اکبر محمدی و نشستن وی روی نیمکت تیم فوتبال دختران زیر 19 گفت: محمدی مدیر فنی و مشاور فنی تیم است اما همیشه چه در تمرینات و چه در زمان مسابقات، من به عنوان سرمربی کنار تیم بوده ام و مریم جهانجاتی به عنوان مربی با من همکاری داشته و فقط در مواقع مورد نیاز از اکبر محمدی مدیر فنی تیم مشاوره گرفته ایم.
وی با اشاره به وجود شایعاتی مبنی بر اینکه یکی از خبرگزاری ها تصاویری از حضور اکبر محمدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال دختران زیر 19سال را منتشر کرده است، خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال می دانست اکبر محمدی مدیر فنی تیم بوده اما اگر این ادعا که وی سرمربی تیم دختران زیر 19 سال است و او روی نیمکت تیم نشسته و تیم را هدایت می کرده، آن رسانه تصاویری از وی را روی نیمکت این تیم ارایه کند.
امیرشقاقی ادامه داد: در جلسه ای که روز دوشنبه با علی کفاشیان داشتیم، او پس از دیدن گزارش و شنیدن توضیحات من، رضایت خود را از عملکرد تیم اعلام کرد و قول داد بازهم حمایت او از تیم فوتبال دختران زیر 19 سال ایران ادامه یابد.
سرمربی تیم فوتبال دختران زیر 19 سال کشورمان گفت: همه می دانند رقابت های دوستانه و چند جانبه برای اجرای تاکتیک های مختلف و شناسایی بیشتر بازیکنان دعوت شده به اردو انجام می شود و این چیزی نیست که فقط به فوتبال زنان ایران اختصاص داشته باشد و برای فوتبال هیچ کشوری نتیجه مسابقات دوستانه مهم نیست.
امیرشقاقی گفت: من در هر زمانی که کمیته زنان فدراسیون فوتبال بخواهد، در جلسه فنی با حضور مسوولان و کارشناسانی چون محمدهادی آیت اللهی و هومن افاضلی، گزارش خود را ارایه می کنم و هر سوالی را پاسخ خواهم داد.
وی خاطرنشان کرد: اردوهای تیم فوتبال دختران زیر 19 سال همچنان با نظم برگزار خواهد شد ضمن اینکه قرار است با حمایت های ویژه رییس فدراسیون فوتبال، این تیم در دو کشور دیگر اردوی مشترک برگزار کرده تا تیم با آمادگی خوبی در مسابقات فوتبال زیر 19 سال آسیا شرکت کند.
مسابقات فوتبال قهرمانی دختران زیر 19 سال آسیا، آبان ماه سال جاری برگزار می شود اما هنوز کشور میزبان این رقابت ها معلوم نیست.
ورزشی (4). ** 1828 ** 1589
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن