تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820915309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف اصلی دشمن از قطعنامه علیه ایران زنده کردن فتنه 88 است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



مدیر پژوهشی حوزه علمیه کرمان:
هدف اصلی دشمن از قطعنامه علیه ایران زنده کردن فتنه 88 است خبرگزاری رسا ـ مدیر پژوهشی حوزه های علمیه کرمان با بیان این که می خواهند با صدور چنین قطعنامه هایی امیدهای سربازان خود را حفظ کنند، گفت: هدف اصلی بیانیه هایی که علیه مردم ایران صادر کرده اند فقط زنده کردن فتنه 88 است.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام محمدرضا عرب زاده، مدیر پژوهشی حوزه علمیه کرمان، صبح امروز در تجمع طلاب  که در مدرسه محمودیه برگزار شد، گفت: قطعنامه ای که پارلمان های اروپایی علیه ملت ایران گرفته اند، بی سابقه ترین قطعنامه علیه ایران است.
 وی افزود: در این قطعنامه مهم ترین مسائل همچون آزادی هم جنس بازی، بازدید از مراکز مهم ایران به خصوص زندان ها، انتخابات بدون قانون در ایران، ورود آزاد برای خارجی ها در ایران و برای آنها سازمان هایی برپا شود که بتوانند تمام امور مهم ایران را بررسی و زیر نظرداشته باشند.
 حجت الاسلام عرب زاده با اشاره به این که دشمن توقعات بی معنایی علیه ایران گفته، اظهار داشت: هدف دشمن از این بیانیه علیه ایران ازبین بردن انقلاب اسلامی است که مردم تا الان از آن به خوبی مراقبت کرده و پیروز شده اند.
 استاد حوزه علمیه کرمان خاطرنشان کرد: در زمان حضور امام، کسی بر علیه اسلام کتابی نوشته بود که با برخورد جدی امام روبه رو شد اما اگر در این زمان دقت کنیم می فهمیم که لبخندی از طرف ما بوده که دشمن به راحتی علیه ایران قطعنامه صدور می کند.
 وی با بیان این که به قول کشورهای غربی که می گویند می خواهیم شرافت ایران را حفظ کنیم، تأکید کرد: کشور های غربی با کارهایی که می کنند علاوه بر این که شرافت مردم ایران را زیر سوال می برند توهین هایی را به مردم می زنند که ملت ایران در این گفته ها از طرف غرب ساکت نخواهد نشست زیرا ما مردمی با عهد عاشورایی داریم.
 مدیر پژوهشی حوزه های علمیه استان کرمان یاد آور شد: اگر ما الان نتوانیم مقابل دشمن بایستیم در روزهای آیند علاوه بر این که دشمن به انتخابات جمهموری اسلامی خشونت نشان می دهند انتخابات رهبری را هم زیر سؤال خواهد برد.
 استاد حوزه علمیه کرمان با توجه به این که می خواهند با صدور چنین قطع نامه هایی امیدهای سربازان خود را حفظ کنند، ابراز داشت: هدف اصلی بیانیه هایی که علیه مردم ایران صادرکرده اند فقط زنده کردن فتنه 88 بوده و فکر می کنند مردم ما در این طور فتنه هایی شکست خواهند خورد، اما خودشان دیدند که در روز 9دی مردم به خیابان ها آمدند و نقشه های دشمن را که علیه ایران صدور کرده را ازبین بردند.
 وی بیان داشت: دولتی که در آن وزیر ارشاد و حتی بعضی ازمسؤولان در جه دو و سه دولت، به دیدار سران فتنه می روند، نباید خیلی به امید این دولت نشست و ببینیم چه کارهایی را می کنند بلکه مردم ایران باید دراین طور کارهایی از سوی دولت بصیرت داشته باشند و بفهمند باید چه کار کنند.
 حجت الاسلام عرب زاده با بیان این که اگر دولت مردان پشتیبانی از مقام معظم رهبری را انجام می دادند دیگر در این روزها به راحتی علیه مردم ایران توهین نمی کردند، اظهار داشت: ملت ایران همچون دولت مردان نیستند که به دنبال منافع خود باشند بلکه مردم عزیز ایران با آن عهدی که با انقلاب اسلامی بسته اند هیچ موقع پشت ولایت فقیه را خالی نگذاشته و به دنبال امام هستند تا در سایه مقام معظم رهبری کارهای کشور را انجام بدهند.
 وی خاطرنشان کرد: ملت ایران مردمی شرافتمند و با غیرتی هستند که کشور خود را به کشورهای غربی نمی فروشند و مردم هیچ موقع به دشمن لبخند نزده بلکه در دفاع از انقلاب اسلامی جان خود را هم فدا می کنند.
 استاد حوزه علمیه کرمان با اشاره به وظیفه مردم ایران بیان داشت: مردم ایران تا زمانی دولت را برای خود عزیز می شمارند که دولت شرافتمندی ملت ایران را در مقابل کشورهای غربی حفظ کند و در این صورت مردم به دستور دولت عمل کرده و ساکت می نشیند اما در غیر این صورت مردم ساکت نخواهند نشست.
 مدیر پژوهش حوزه های علمیه کرمان با توجه به این که روحانیت و طلاب نقش مهمی در برابر فرهنگ دارند، تصریح کرد: با توجه به ابزارهایی که در کشور همچون ماهواره ها، رسانه ها و فیلم ها قرار دارند و به مردم از جهت فرهنگی آسیب می زند روحانیان در چنین حالی بهترین ابزار در مقابل هدف های دشمن است تا این هدف های دشمن را از ذهن مردم پاک کند.
 وی در پایان گفت: نخستین عرصه فرهنگی در کشور روحانیان هستند و باید خود را در برابر حملات دشمن آماده کنند و اگر کوتاهی کنند دیگر فردا نمی شود این شکست را جبران کرد./970/پ202/ب


۱۳۹۳/۱/۱۹






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن