تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820867875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرزبانان آزاد شده کشورمان در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد مورد استقبال قرار گرفتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مرزبانان آزاد شده کشورمان در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد مورد استقبال قرار گرفتند مشهد-ایرنا- چهار نفر از سربازان وظیفه مرزبانی کشورمان که بهمن ماه سال گذشته توسط گروهک موسوم به جیش العدل در سیستان و بلوچستان به گروگان گرفته شده و دو روز قبل آزاد شده بودند، روز سه شنبه در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد مورد استقبال قرار گرفتند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سربازان وظیفه ˈسجاد ذهابیˈ ، ˈمحمد نظامیˈ ، ˈرامین حضرتیˈ و ˈجمشید تیموریˈ مرزبانان آزاد شده کشورمان در میان استقبال گرم خانواده های خود، قشرهای مردم ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی و مسوولان و فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی وارد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد شدند.
ˈسجاد زهانیˈ، ˈمحمد نظامیˈ و جمشید تیموریˈ اهل مشهد و ˈرامین حضرتیˈ اهل بجنورد هستند.
این سربازان وظیفه به همراه ˈجمشید دانایی فرˈ درجه دار مرزبانی کشورمان هفدهم بهمن ماه سال گذشته توسط گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل در منطقه جکیگور شهرستان سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان ربوده شده و به داخل خاک پاکستان انتقال یافتند.
این گروهک تروریستی 19 بهمن ماه سال 1392 با انتشار تصاویری در توییتر خود مسوولیت ربودن این پنج مرزبان ایرانی را بر عهده گرفت و همچنین چندی بعد ادعا کرد که ˈجمشید دانایی فرˈ یکی از این مرزبانان ربوده شده را سوم فروردین ماه امسال به شهادت رسانده است.
ˈعبدالرضا رحمانی فضلیˈ وزیر کشور روز گذشته در حاشیه نخستین گردهمایی استانداران و فرمانداران سراسر کشور در وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: هنوز مدرک قابل قبولی در ارتباط با شهادت ˈجمشید دانایی فرˈ به دست ما نرسیده و پیگیری های ما و دولت پاکستان درباره وضعیت پنجمین مرزبان ربوده شده کشورمان همچنان با قوت ادامه دارد./2
7490/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن