تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814753550




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیکر علی اکبر صادقی در باب الرحمه عبدالعظیم حسنی (ع) آرام گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیکر علی اکبر صادقی در باب الرحمه عبدالعظیم حسنی (ع) آرام گرفت شهرری -ایرنا- پیکر حجت الاسلام و المسلمین دکتر شیخ ˈعلی اکبر صادقیˈ پدر همسر سید محمد خاتمی رییس جمهوری اسبق کشور صبح روز سه شنبه پس از تشییع در باب الرحمه واقع در حرم مطهر عبدالعظیم حسنی (ع) به خاک سپرده شد.


پیکر پدر همسر سید محمد خاتمی رییس جمهوری اسبق کشور امروز با حضور خانواده های صدر، خاتمی و صادقی پس از تشییع در صحن باب الرحمه پشت امامزاده طاهر علیه السلام واقع در قسمت شمال شرقی صحن حضرت عبد العظیم حسنی (ع) دفن شد.
همچنین در آیین خاکسپاری مرحوم صادقی شخصیت های همچون ˈدعاییˈ، ˈ دیباجˈ سید محمد صدرˈ ، خلیلی اردکانی، زهرا اشراقی، سید محمد رضا خاتمی، نمایندگانی از بیت آیت الله صدر، آیت الله جزایری و آیت الله توسلی و دکتر مصطفی محقق داماد در مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام و المسلمین صادقی حضور داشتند.
مرحوم صادقی در سال 1308 متولد و در حدود سال 1328 شمسی با خواهر امام موسی صدر ازدواج کرد.
وی سال ها عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران و در 38 سال دوران تدریس خود دانشجویان زیادی را در سراسر کشور تربیت و تحویل جامعه دانشگاه داده که از سال 1390 نیز به افتخار بازنشستگی نایل شد.
آن مرحوم تالیفات متعددی در حوزه دین و فرهنگ دارد که از جمله می توان به ترجمه ˈخطبه غدیرˈ اشاره کرد که بارها تجدید چاپ شده است.
مرحوم حجت الاسلام دکتر علی اکبر صادقی به دلیل کهولت سن و عارضه قلبی در سن 85 سالگی به دیدار معبود خود شتافت.
1724/703/ 605
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن