تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820134664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظارت شوراي شهر سنندج بر پروژه هاي عمراني و خدماتي افزايش مي يابد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان زماني:
نظارت شوراي شهر سنندج بر پروژه هاي عمراني و خدماتي افزايش مي يابد
سنندج - خبرگزاری مهر: رئیس کمیسیون عمران شورای شهر سنندج از تشديد و افزايش نظارت هاي اعضاي شورا بر پروژه هاي عمراني و خدماتي در اين شهر خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، فردین زمانی شامگاه دوشنبه در جلسه رونمایی از سایت شورای اسلامی شهر سنندج اظهار داشت: با توجه به تغییر ساختارها و روندها فعالیت شهرداری و پروژه های عمرانی با نظارت شورای شهر صورت می گیرد. وی با اشاره به تشديد نظارت ها بر روند اجرايي كردن پروژه هاي عمراني در شهرداري سنندج افزود: متاسفانه برخی اشتباهات فاحش در تعدادی از پروژه ‌ها در ماه‌ های گذشته باعث ناراحتی شهروندان شده است و انتظار می رود با مسئولان پروژه ها برخورد جدی شود. در ادامه این جلسه یکی ديگر از اعضای شورای اسلامی شهر سنندج بیان کرد: با رسیدگي مناسب و ارائه خدمات شهری به مناطق منفصل شهری باید مانع از مهاجرت افراد به شهر سنندج شد. یوسف اسدی یادآور شد: متاسفانه در حال حاضر بسیاری از کوچه ها و خیابان های شهر سنندج با مشکل آسفالت رو به رو هستند و انتظار می رود سال جدید سال نهضت آسفالت در سنندج باشد. وی ادامه داد: اجرایی شدن احداث فرهنگسرا در شهر سنندج، پیگیری مصوبات شورا، راه ‌اندازی سرای محله و جذب سرمایه ‌گذار برای احداث تله ‌کابین از جمله اولویت های شهر است که باید با برنامه ریزی حل شود. همچنین در ادامه این جلسه رئیس کمیسیون سرمایه ‌گذاری شورای اسلامي شهر سنندج گفت: احداث دهکده سلامت و مجتمع تفریحی یکی از مهمترین نیازهای شهر سنندج است. سید کمال حسینی با اشاره به رسالت اصلي شوراي شهر سنندج اظهار داشت: وظیفه شورا تنها عزل و نصب شهردار نیست بلکه رصد نارسایی‌ ها و حل آنها نیز از رسالت‌ های شورای شهر است. وی با اشاره به لزوم جذب سرمايه گذار در سنندج براي كمك به توسعه اين شهر افزود: تلاش در راستای جذب سرمایه ‌گذاران برای اجرای طرح‌ های شهری به داخل استان و شهر سنندج ضروری است. رئیس کمیسیون سرمایه‌ گذاری شورای شهر سنندج بیان کرد: احداث مجتمع بازی و تفریحی، واحد تولیدی سازنده مصالح ساختمانی در شهر، باغ پرندگان و باغ وحش، پیاده راه، سیتی سنتر، دهکده سلامت، شهرک خودرو، پارک فنآوری، پاتوق هنرمندان و رسیدگی اساسی به معابر فرعی از جمله دغدغه‌هایی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.


۱۳۹۳/۱/۱۹ - ۱۰:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن