تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815370871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عوارض محلی شهرداری یاسوج در سال 93 افزایش نمی یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عوارض محلی شهرداری یاسوج در سال 93 افزایش نمی یابد یاسوج - ایرنا - سخنگوی شورای اسلامی شهر یاسوج با تشریح عملکرد شش ماه اعضای دور چهارم، گفت: یکی از اقدامات و مصوبات مهم این شورا رد درخواست شهرداری یاسوج برای افزایش 20 درصدی عوارض محلی بوده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، مرتضی فروغ فرد روز سه شنبه در نشست با جمعی از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد افزود: اعضای دور چهارم شورای اسلامی شهر یاسوج در طول شش ماه کاری خود با برگزاری بیش از 60 نشست 130 مصوبه را در حوزه های مختلف به تصویب رسانده اند.
وی بیان کرد: اتصال بلوار کشاورز به کمربندی اصلی یاسوج برای کاهش بارترافیکی، راه اندازی کمیسیون نامگذاری کوچه ها و معابر عمومی، تعیین تکلیف ترمینال مسافربری و ساماندهی نیروهای انسانی مازاد در بدنه شهرداری از سایر اقدامات و مصوبات اعضای شورای دور چهارم این شهر در شش ماه گذشته بوده است.
فروغ فرد اظهار کرد: یکی از آسیب ها و مشکلات جدی در بدنه شهرداری یاسوج بروکراسی های طولانی اداری و تحمل زحمت برای شهروندان بود که با تدبیر و تعامل با شهردار و واگذاری بسیاری از امور به بخش خصوصی این مهم ساماندهی شد.
وی با اشاره به نگاه مثبت شورای اسلامی و شهرداری یاسوج در زمینه تیم فوتبال شهرداری این شهر، عنوان کرد: بسیاری از هزینه ها و مطالبات کادر فنی و بازیکنان این تیم مربوط به شورای سوم و شهردار سابق بوده که هنوز پرداخت نشده است.
فروغ فرد با اشاره به میزان بدهی 20 میلیارد ریالی این تیم از سال های گذشته، ابراز داشت: شورای دور چهارم به خاطر جوانان و مردم یاسوج برای تامین اعتبار مورد نیاز مبلغی را برای نگهداشت تیم و جلوگیری از لغو قرارداد بازیکنان قرض کرد.
وی با انتقاد از کادر فنی و سرمربیان سابق تیم فوتبال شهرداری یاسوج برای استفاده نکردن از بازیکنان بومی و استانی، افزود: چنانچه این مهم انجام می شد بسیاری از مشکلات و دغدغه های امروز در تیم فوتبال شهرداری به وجود نمی آمد.
فروغ فرد از افزایش نواحی یاسوج از دو مورد به چهار مورد خبر داد و گفت: بسیاری از نیروهای مازاد شهرداری شهر در قالب این طرح ساماندهی و تعیین تکلیف شدند.
671/7530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن