تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814780239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دهیاران گیلانغرب برای اجرای مرحله جدید هدفمندی یارانه ها تلاش کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دهیاران گیلانغرب برای اجرای مرحله جدید هدفمندی یارانه ها تلاش کنند کرمانشاه - ایرنا - بخشدار مرکزی گیلانغرب بر لزوم هماهنگی و تلاش دهیاران برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی مناسب در راستای اجرای مرحله جدید هدفمندی یارانه ها تاکید کرد.


به گزارش ایرنا، ˈفیروز هادی پورˈ روز سه شنبه در نشست دهیاران بخش مرکزی گیلانغرب، از دهیاران و اعضای شوراها خواست تا به منظور تحقق برنامه دولت نقش کلیدی و موثر خود را بدرستی ایفا کنند.
وی گفت: برنامه ریزی لازم به منظور اطلاع رسانی مناسب صورت گرفته است و 14دفتر ˈآی سی تیˈ روستایی و خدمات ارتباطی بطور شبانه روزی آماده ارائه خدمات و توجیه روستاییان است.
وی همچنین به ساخت و سازهای غیرمجاز روستایی اشاره کرد و گفت: برای ساخت و سازهای غیرمجاز پس از دریافت سه مرحله اخطار در صورت عدم توجه حکم قلع بنا صادر می شود.
بخشدار مرکزی گیلانغرب همچنین افزود: طرح هادی روستای ˈقیلانˈ در دهستان ˈویژنانˈ با سه میلیارد ریال اعتبار از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری تا 10 روز آینده شروع خواهد شد.
وی اظهار کرد: این طرح شامل زیرسازی معابر، جدول گذاری و سنگ فرش معابر روستاست که ظرف سه ماه تکمیل می شود.
بخش مرکزی گیلانغرب با 135روستا دارای چهار دهستان و 30 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است.
567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن