تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802694911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات ونحوه نام نویسی متقاضیان یارانه نقدی اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جزئیات ونحوه نام نویسی متقاضیان یارانه نقدی اعلام شد یاسوج - ایرنا- معاون برنامه ریزی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تبیین برخی جزئیات فاز دوم طرح هدفمندی یارانه ها نحوه نام نویسی متقاضیان برای دریافت یارانه نقدی را نیز تشریح کرد.


علی حسن نوروزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متقاضیان دریافت یارانه از 20 فروردین امسال بر اساس آخرین شماره کد ملی خود و به ترتیب از صفر تا 9 می توانند به سامانه رفاهی به نشانی www.refahi.ir مراجعه و برای تکمیل فرم فاز دوم طرح هدفمندی یارانه ها اقدام کنند.
وی بیان کرد: بر همین اساس متقاضیان پس از ورود به سامانه در ابتدا صفحه ای مشاهده می کنند که شش بند توضیحی دارد و مربوط به قوانین و مقرارت دریافت یارانه نقدی است که در بند یک تاکید شده مطابق قانون تنها افراد نیازمند می توانند برای دریافت یارانه نقدی ثبت نام کنند.
نوروزی اظهار کرد: در بند دیگری نیز از متقاضی تعهد می خواهد تا تنها مشخصات افرادی را که هم اکنون تحت تکفل دارد، درج کند.
وی افزود: در بند سوم این فرم متقاضی نیز متعهد می شود در صورت درخواست سازمان هدفمندی یارانه ها مدارک لازم را برای اثبات و صحت اطلاعات اعلام شده در فرم ارایه کند.
نوروزی ابراز داشت: چنانچه مشخص شود اطلاعات اعلام شده از سوی متقاضی نادرست بوده به موجب قانون ضمن استرداد وجوه دریافتی تا سه برابر یارانه نقدی از متقاضی دریافت شده و مشمول جریمه نیز قرار می گیرد.
معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: در بند پنجم متقاضی یارانه نقدی تایید می کند اطلاعاتی که در فرم های تقاضای یارانه نقدی درج می کند می تواند مبنای ارزیابی مالی و رتبه سنجی اقتصادی اش برای اعطای وام یا سایر تسهیلات از سوی بانک ها و موسسه های مالی قرار گیرد.
وی تاکید کرد: در بند ششم به خوبی مفهوم سطح درآمد ماهانه توضیح داده شده است.
نوروزی افزود: بر این اساس میانگین مجموع درآمد ماهانه همه اعضای خانوار در سال 92 شامل درآمد حاصل از شغل اصلی و شغل دوم، دریافت اجاره بها، سود سهام، سود سپرده بانکی، و یا سودی که از مستغلات و حقوق ماهانه مستمری دریافت می کند لحاظ خواهد شد.
وی گفت: در پایان صفحه نخست متقاضی یارانه نقدی باید تمام شش بند مورد تاکید در فرم اظهار نامه خود تایید کند و این به منزله فهم دقیق ازمقررات دریافت یارانه نقدی تلقی می شود.
معاون برنامه ریزی استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: صفحه دو شامل پرسش های متداول است، در ابتدا سرپرست خانوار متقاضی یارانه نقدی باید شماره ملی خود را در محل مورد نظر و در سمت چپ صفحه بدون خط تیره ویا فاصله وارد کند.
نوروزی تاکید کرد: آخرین شماره حسابی را که جهت دریافت یارانه اعلام کرده نیز باید در مستطیل مربوطه وارد.
وی افزود: متقاضیان باید در این زمینه دقت داشته باشند که شماره کارت خود را به جای شماره حساب درج نکنند.
وی یاداور شد: در ادامه متقاضی یارانه نقدی باید تعداد اعضای خانواده خود و افراد تحت تکفل را در سمت چپ و محل مربوطه درج کرده و پس از تکمیل این سه بخش متقاضی باید کد امنیتی پنج رقمی را وارد و اطلاعات درج شده را به تایید رساند.
نوروزی تصریح کرد: در صفحه سوم ابتدا متقاضی یارانه نقدی باید اسم خود و افراد تحت تکفلش را به همراه شماره ملی هر یک نوشته و وضعیت مالک بودن یا نبودن واحد مسکونی را برای هر یک جداگانه مشخص کند.
وی با بیان اینکه سرپرست خانوار خواهان درایفت یارانه نقدی باید بر اساس تعریفی که از سطح درآمد در بند شش اظهار نامه آورده شده است خود را بر اساس سطح درامد ماهانه جزو یکی از پنج گروه اعلام شده قرار دهد.
وی مشمولان دریافت یارانه در فاز دوم هدفمندی یارانه ها را بر اساس اعلام دولت شامل گروه های درآمدی کمتر از 600 هزارتومان در ماه، 600 هزارتومان تا 1 میلیون تومان، 1 تا 2 میلیون تومان، 2 تا 2.5 میلیون تومان و بالاتر از 2.5 میلیون تومان اعلام کرد.
نوروزی تاکید کرد: درج اطلاعات محل سکونت خانوار به عنوان آخرین مرحله تکمیل فرم دریافت یارانه است که بر اساس آن متقاضی باید محل سکونت خود شامل شهر، روستا یا منطقه عشایری و نام استان را همراه کد پستی ، شماره تلفن و همراه خود اعلام کند.
نوروزی ادامه داد: بر اساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها، ثبت نام از سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آنها «صفر» است از صبح روز 20 فروردین امسال به طور همزمان در سراسر کشور و از طریق شبکه اینترنتی به نشانی www.refahi.ir یا از طریق مراکز کمیته امداد، بهزیستی، دفاتر پستی، استانداری ها و فرمانداری ها آغاز می شود.
وی بیان کرد: سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آنها ˈیکˈ است نیز باید در روز دوم و در تاریخ 21 فروردین سال جاری اقدام به نام نویسی در سایت رفاهی کنند.
نوروزی گفت: سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی به ترتیب در روزهای بعد با عدد سمت راست شماره کارت ملی ˈدوˈ در روز 22 فروردین، عدد ˈسهˈ در روز 23 فروردین، عدد ˈچهارˈ در روز 24 فروردین، عدد ˈپنجˈ در روز 25 فروردین، عدد ˈششˈ در روز 26 فروردین، عدد ˈهفتˈ در روز 27 فروردین، عدد ˈهشتˈ در روز 28 فروردین و در پایان نیز عدد ˈ9ˈ در روز 29 فروردین امسال اقدام به تکیمل فرم اظهار نامه خود خواهند کرد.
نوروزی تاکید کرد: روزهای 30 و 31 فروردین نیز برای نام نویسی از سرپرستان خانوارهای متقاضی یارانه نقدی که در 10 روز پیش به هر دلیل موفق به ثبت نام نشده اند، مشخص شده است.
671/7530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن