تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815309922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شام کاری ظریف و اشتون برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ایستگاه ششم مذاکرات هسته‌ای/15
شام کاری ظریف و اشتون برگزار شد
شام کاری ظریف و اشتون شامگاه امشب (دوشنبه) دقایقی پیش در نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد دفتر ملل متحد و دیگر سازمان‌های بین‌المللی در وین آغاز شد


به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران در وین، شام کاری محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا شامگاه امشب (دوشنبه) در نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد دفتر ملل متحد و دیگر سازمان‌های بین‌المللی در وین آغاز شد.

گفتنی است هیئت مذاکره‌کننده کشورمان به ریاست محمدجواد ظریف به منظور از سرگیری دور سوم مذاکرات صبح امروز تهران را به مقصد وین ترک کرد  و بعد از ظهر روز دوشنبه به وقت تهران وارد وین شد.

همچنین تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایالات متحده وارد وین شده البته مقام‌هایی از وزارت دارایی و شورای امنیت ملی آمریکا در این گفتگو‌ها شرکت خواهند داشت و "پال ارواین" مدیر دایره پیشگیری از اشاعه تسلیحات کشتار دسته جمعی شورای امنیت ملی ایالات متحده و "ریچارد نفیو" معاون هماهنگ‌کننده امور تحریم‌ها وزارت امور خارجه آمریکا، نیز در وین حضور دارند.

لازم به ذکر است دیپلمات "امیرحسین زمانی‌نیا"  و "جمشید ممتاز" وکیل امنیتی بلند پایه کشورمان به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران پیوستند.

اضافه می‌شود؛ وزیر خارجه کشورمان پس از ورود به وین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مذاکرات قرار است آخرین موضوعات و موردها مورد بحث قرار گیرد، در این دوره بحث‌ها را به پایان رسانده تا در اردیبهشت ماه وارد تدوین پیش‌نویس شویم.

وی افزود: اظهار نظرهاي اتحاديه اروپا نه اعتبار دارد و نه از وزن سياسي برخوردار است و هيچ نقشي در مذاكرات هسته اي ندارد.

ظریف خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم درباره مباحث ماهوی کار کنیم و در مرحله بعدی کارشناسان دو طرف ملاقات‌هایی خواهند داشت.

لازم به ذکر است مذاکرات در روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن