تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814783225




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه سال 93 بر محور توسعه سرانه ها قرار گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ فروردين ۱۳۹۳ (۱۸:۲۶ب.ظ)
شهردار منطقه يک: بودجه سال 93 بر محور توسعه سرانه ها قرار گرفته است بودجه سال 93 شهرداري منطقه يک بر اساس عدالت محوري و توسعه سرانه هاي اجتماعي در محلات شمال تهران تنظيم شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، مجتبي يزداني شهردار اين منطقه با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: بودجه تصويب شده سال 93 منطقه يک با محوريت توسعه سرانه هاي اجتماعي تنظيم شده و اميدواريم تا آذر ماه سال 93 بسياري از سرانه ها به حد استاندارد برسد.
وي با اشاره به محروم بودن برخي از محلات منطقه يک تصريح کرد: ساماندهي محلات محروم در اولويت برنامه هاي سال 93 است و بودجه تصويب شده نيز بر اساس ارتقاء سطح خدمات در اين محلات است.
يزداني خاطر نشان ساخت: در سال 91 و 92 هر سال در حدود 650 تا 700 ميليارد تومان در منطقه هزينه شد که بخشي از بودجه با توجه به تاکيدات مقام معظم رهبري ،مصوبات شوراي اسلامي شهر و تدابير دکتر قاليباف شهردار تهران در خصوص حفظ باغات و گسترش بوستان هاي عمومي و فضاهاي سبز شهري به تملک باغات اختصاص يافت که در سال جديد نيز احداث بوستان هاي محلي ، فرامنطقه اي و تملک باغ هاي قديمي و اراضي با کاربري فضاي سبز در اولويت دستور العمل هاي اجرايي منطقه قرار دارد.
وي افزود : در سال 93 نيز بودجه مصوب به جزء املاک حدود 300 ميليارد تومان است که در طول سال با پي گيري هايي که خواهيم داشت بودجه را افزايش مي دهيم تا مانند دو سال پيش کارها را به انجام برسانيم .
وي ارتقاء سطح زندگي و رفاه شهروندان را از اهداف مشترک شهرداري تهران و مناطق دانست و گفت: با همکاري شوراياران، مديران محلات، معاونت ها ، شهرداران نواحي،مردم و ... سرانه هاي فرهنگي ، خدماتي ،اجتماعي و ... را در همه محله ها به طور يکسان توسعه خواهيم داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن