تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820984197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرفند کلاهبرداران اینترنتی؛ سرقت اطلاعات متقاضیان ثبت نام هدفمندسازی یارانه ها


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هشدار پلیس فتا ناجا؛ طرفند کلاهبرداران اینترنتی؛ سرقت اطلاعات متقاضیان ثبت نام هدفمندسازی یارانه ها تهران بزرگ - ایرنا - رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا نیروی انتظامی اعلام کرد: در راستای اجرایی شدن مرحله دوم هدفمند سازی یارانه ها و ثبت نام از متقاضیان استفاده از یارانه نقدی احتمال سوء استفاده کلاهبرداران و افراد سود جو از هموطنان وجود دارد.


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا (www.cyberpolice.ir)،سرهنگ
«علی نیک نفس» گفت: با توجه به آغاز ثبت نام اینترنتی از متقاضیان دریافت یارانه نقدی، ممکن است افراد کلاهبردار با راه اندازی سایت هایی جعلی اطلاعات حساس و مهم بانکی هموطنان عزیز را به سرقت برده و در فرصتی مناسب اقدام به برداشت های غیر مجاز از حساب های بانکی افراد کنند.
وی ادامه داد: در این خصوص پلیس فتا سعی دارد با اطلاع رسانی به موقع و مناسب شاهد به حداقل رسیدن این گونه جرائم باشد و افراد کلاهبردار را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارد.
رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا یادآور شد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته ثبت نام از سرپرستان متقاضی دریافت یارانه نقدی از بیستم فروردین امسال و به طور همزمان در سراسر کشور و تنها از طریق سایت اینترنتی www.refahi.ir انجام خواهد شد.
این مقام ارشد انتظامی افزود: یکی از رایج ترین روش های کلاهبرداری این حوزه phishing بوده که با راه اندازی سایت های جعلی با آدرسی مشابه به آدرس سایت اصلی همراه می باشد لذا پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات از هموطنان درخواست دارد آدرس سایت را در آدرس بار تایپ کنند و از رفتن به دیگر سایت هایی که با عنوان های مختلف اقدام به ثبت نام می کنند جداً خودداری کرده و موارد مشکوک را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir گزارش کنند.
سرهنگ نیک نفس به کاربران توصیه کرد: از کپی کردن و رفتن به لینک هایی که در سایت های مختلف ارائه شده خودداری کرده و آدرس سایت مورد نظر را حتماً خودتان وارد کنید.
رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا تصریح کرد: بهترین و مطمئن ترین منبع اطلاع رسانی رسانه های رسمی کشور هستند.
تهرام /1348/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن