تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821241667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه ريزي براي افزايش سهم ريل در حوزه ترانزيت بار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ فروردين ۱۳۹۳ (۱۵:۱۶ب.ظ)
در اولين جلسه مديران شركت هاي حمل و نقل ريلي با معاون راه آهن در امسال مطرح شد؛ برنامه ريزي براي افزايش سهم ريل در حوزه ترانزيت بار اولين جلسه مديران شركت هاي حمل و نقل ريلي با معاون بهره برداري و سير و حركت راه آهن در امسال به منظور بررسي راهكاري افزايش سهم ريلي در حوزه ترانزيت برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين عاشوري با اشاره به ديدگاه مدير عامل و هيات مديره راه آهن در خصوص ارتقاي حوزه ترانزيت گفت: با توجه به رويكرد مثبت اعضاي هيات مديره راه آهن در طول 6 ماه گذشته تلاش شده تا اكثر پيشنهادات شركت هاي حوزه حمل ونقل ريلي مورد نظر قرار گرفته و به تصويب هيات مديره برسد.
وي افزود: تخفيف پلكاني 25 درصدي در حمل گندم و كود، تخفيف 15 درصدي براي ساير اقلام و همچنين اعمال تخفيف در محاسبات مربوط به كانتينرهايي كه از مسير تركيه به پاكستان حمل مي شوند از جمله مصوبات اخير هيات مديره راه آهن است.
معاون بهره برداري و سير و حركت راه آهن با اشاره به سهم 40 درصدي حمل سوخت از مجموع 10 ميليون تن بار ترانزيتي كشور خاطرنشان كرد: با توجه به تمايل برخي شركت هاي ريلي براي حمل سوخت به منظور افزايش سهم حوزه ريلي در جابه جايي سوخت از كشور عراق در مقايسه با جاده اين آمادگي در راه آهن وجود دارد تا تخفيفات مطلوب به اين منظور اختصاص يافته و يك فضاي رقابتي مناسبي در مقايسه با جاده پديد آيد.
وي در ادامه به برگزاري جلسات متعدد با متوليان راه آهن تركمنستان اشاره كرد و گفت: براساس مذاكرات صورت گرفته مقرر شد ميزان جابه جايي بار در راه آهن سرخس از 1.6 ميليون تن در سال 92 به 3.5 ميليون تن در سال 93 افزايش يابد.
عاشوري در ادامه از هدف گذاري براي افزايش 100 درصدي حجم ترانزيت نسبت به سال 92 خبر داد و تصريح كرد: در همين راستا درصدد تسهيل كارها در حوزه صادرات و واردات هستيم و به همين منظور كميته اي براي بحث ترانزيت تشكيل شده و به دنبال آن درصدد هستيم تا ميزان جابه جايي بار به كشورهاي همسايه را از طريق ريل افزايش دهيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن