تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821201076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادرات دارو نیازمند توسعه است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
"صادرات دارو" نیازمند توسعه است
یک دکترای داروسازی با اشاره به باز شدن روابط خارجی ایران با جامعه جهانی گفت: طبق تفاهم نامه صادراتی دولت با سایر کشور‌ها صادرات صنعت دارو نیز نیازمند توسعه است.


دکتر محسن هاشمی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای ورود به بازارهای هدف نیازمند ارتقای استاندارد‌ها هستیم که این امر وظیفه صنعت داروسازی را با چالش جدی مواجه می‌کند.


وی افزود: پتانسیل و ظرفیت خوبی از نظر نیروی انسانی و دانش فنی در تولیدات دارویی داریم، لذا ورود به بازارهای هدف و توسعه صادرات بیش از پیش احساس می‌شود.


وی همچنین به مشکلات صنعت داروسازی اشاره کرد و گفت: برخی از نوسانات اقتصادی مشکلات نقدینگی متعددی را برای شرکت‌های تولید و توزیع دارو ایجاد کرده است.


وی تصریح کرد: سرمایه در گردش و سرمایه گذاری برای نوسازی و ارتقای استاندارد‌ها جهت دستیابی به بازارهای صادراتی از جمله معضلاتی است که صنعت داروسازی با آن دست به گریبان است.


به گفته این دکترای داروسازی حمایت از صنعت داخلی و توسعه صادرات می‌تواند در ارتقاء توانمندی‌های این حوزه تاثیر داشته باشد.






انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن