تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820318198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس دانشگاه اصفهان: هدف از راه اندازی پردیس خودگردان جذب دانشجویان دکترا محصل در خارج است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس دانشگاه اصفهان: هدف از راه اندازی پردیس خودگردان جذب دانشجویان دکترا محصل در خارج است اصفهان- ایرنا- رییس دانشگاه اصفهان گفت: هدف از راه اندازی و توسعه پردیس خودگردان دانشگاه، جذب متقاضیان تحصیل در دوره دکتری است که در سالهای گذشته برای تحصیل به کشورهایی مانند مالزی، تاجیکستان و ارمنستان رفته اند.


به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دانشگاه اصفهان، «هوشنگ طالبی» در آیین معرفی رییس پردیس خودگردان این دانشگاه افزود: با توجه به ظرفیتهای زیاد دانشگاه اصفهان ما قادر به پذیرش این دانشجویان علاقه مند به تحصیل در دوره دکترا هستیم.
وی با اشاره به روند افزایش جمعیت در سنین 25 تا 27 سال و تاثیر آن بر رویکرد تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی در ایران تصریح کرد: یکی از سیاست های راه اندازی پردیس خودگردان پاسخگویی به نیاز این جوانان کشور است.
وی به ظرفیت دانشگاههای تهران، فردوسی مشهد و شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: با توجه به گزارش مسئولین دانشگاه فردوسی مشهد، دو هزار و 600 دانشجو در پردیس این دانشگاه با درآمدزایی 360 میلیارد ریال در سال گذشته پذیرش شدند.
طالبی تعداد دانشجویان دانشکده پردیس دانشگاه اصفهان را 17 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و هشت نفر در مقطع دکترا اعلام و اضافه کرد: این تعداد متناسب با ظرفیت دانشگاه اصفهان نیست.
وی اظهار کرد: دانشگاه اصفهان قابلیت پذیرش دانشجو به تعداد مساوی در رشته های روزانه و پردیس را دارد و به تعداد دانشجویان روزانه می تواند دانشجوی شبانه بگیرد.
رییس دانشگاه اصفهان سنجش کیفیت علمی دانشجویان پردیس را منوط به مطالعه بیشتر خواند و گفت: این موضوع نیاز به مطالعه کارشناسی دارد که تعیین شود آیا فاصله علمی این دانشجویان اختلاف معنی داری دارد.
وی حرکت به سمت توسعه و درآمد زایی پردیس خودگردان و فراهم کردن امکانات از طریق این درآمدها را ضروری دانست.
د/7148/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن