تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813186875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین موزه عکاسی فارس در شیراز راه اندازی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اولین موزه عکاسی فارس در شیراز راه اندازی می شود شیراز - ایرنا - مدیر دفتر تسهیل گری منطقه تاریخی فرهنگی شیراز گفت: با حمایت این دفتر، اولین موزه عکاسی فارس در بافت تاریخی این شهر و در محله سنگ سیاه راه اندازی خواهد شد.


به گزارش دریافتی روز دوشنبه ایرنا مجتبی گواهی افزود: دفتر تسهیل گری منطقه تاریخی فرهنگی شیراز به گروه ها، سرمایه گذاران و مشاغل مطرح برای اجرایی کردن پروژه های اقتصادی گسترده و رخدادهای فرهنگی ویژه که به تنهایی قادر به خلق آن نیستند ، کمک خواهد کرد.
وی ادامه داد: خواست و آرزوی همه ما تبدیل شدن شیراز به قطب توریستی، گردشگری و تاریخی در منطقه است و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
گواهی افزود: بافت تاریخی شهر شیراز میراث گران بهایی است که می توان با اقدامات فرهنگی و اجتماعی مناسب در این محدوده و تلفیق فرهنگ و تاریخ غنی ایرانی با تجربیات موفق دیگر کشورها، رویدادهای مهمی خلق کرد.
وی، راه اندازی اولین موزه عکاسی فارس را گامی مثبت برای یادآوری پیشینه تاریخی این هنر و صنعت در فارس دانست و افزود: امیدواریم با راه اندازی این موزه گامی مثبت برای زنده نگاه داشتن تاریخ عکاسی فارس برداشته شود.
عضو دائم فدراسیون بین المللی هنرعکاسی هم گفت: راه اندازی این موزه از چندین سال قبل پیگیری شد و با رویکرد مثبت مجموعه اداره کل میراث فرهنگی استان فارس و حمایت دفتر تسهیل گری منطقه تاریخی فرهنگی شیراز این مهم در حال تحقق است.
محمدمهدی شبان سروستانی، ضمن قدردانی از توجه ویژه دفتر تسهیل گری منطقه تاریخی فرهنگی شیراز افزود: امیدواریم با راه اندازی این موزه، تاریخ و قدمت عکاسی فارس بار دیگر زنده شود.
درنخستین موزه عکاسی فارس، مجموعه عکس های محمدمهدی شبان سروستانی عضو دائم فدراسیون بین المللی هنر عکاسی به نمایش گذاشته خواهد شد.ک/1
678 /679
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن