تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820305502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میهمانان نوروزی از برنامه های فرهنگ وارشاداسلامی هرمزگان استقبال کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

میهمانان نوروزی از برنامه های فرهنگ وارشاداسلامی هرمزگان استقبال کردند بندرعباس- ایرنا - مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان گفت: درایام تعطیلات نوروزی برنامه های مختلف فرهنگی، هنری ومذهبی از سوی این اداره کل برگزار شد که مورد استقبال میهمانان بویژه مردم استان قرار گرفت.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈحسین مرشدیˈ روز دوشنبه با تشریح برنامه های فرهنگی وهنری در ایام نوروز 93 در استان افزود: اجرای نمایش های کودک و نوجوان و همچنین موسیقی محلی و بومی در محل هتل هرمز بندرعباس از جمله برنامه های هنری در تعطیلات نوروز 93 با حضور چشمگیر مردم بود.
وی ادامه داد: همچنین در تعطیلات عید نوروز شاهد اجرای گروه های موسیقی سنتی و محلی استان هرمزگان در قالب دیگر برنامه ها بودیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، برپایی نمایشگاه کتاب در بندرعباس را از دیگر برنامه های این ایام ذکر کرد و بیان داشت: در ایام نوروز نمایشگاه کتاب با 50درصد تخفیف در بوستان غدیر بندرعباس در راستای استفاده مردم و گردشگران نوروزی برپا شد.
مرشدی افزود: علاوه بر این غرفه آثار هنرمندان استان هرمزگان نیز در نمایشگاه فرهنگی بسیج واقع در پارک دولت بندرعباس ایجاد شد.
وی همچنین با اشاره به برپایی غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان اظهار داشت: در این غرفه که در ورودی شهر بندرعباس برپا شده بود، فرهنگ مردم هرمزگان و همچنین دستاوردهای عرصه فرهنگ و هنر به مسافران نوروزی معرفی شد.
این مسوول فرهنگی در ادامه به ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: با توجه به همزمانی ایام نوروز با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اجرای مراسم های مذهبی در 520 کانون فرهنگی - هنری مساجد هرمزگان از دیگر برنامه های این اداره کل بود. ک/3
7195/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن