تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813015864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلامت آب شرب روستاییان گیلان بیش از سه هزار مورد کنترل و سنجش شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سلامت آب شرب روستاییان گیلان بیش از سه هزار مورد کنترل و سنجش شد رشت - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان از کنترل سلامت و انجام بیش از سه هزار مورد آزمایش میکروبی و شیمیایی آب شرب روستاهای این استان توسط آزمایشگاه سیار این شرکت خبر داد.


ˈمحمدعلی فر امینیˈ عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا، طی سال گذشته، سه هزار و 380 مورد آزمایش میکروبی و شیمیایی توسط آزمایشگاه سیار شرکت آبفار گیلان در روستاهای تحت پوشش انجام شده است.
وی با بیان این که این تعداد آزمایش های سنجش سلامت آب شرب توسط دو واحد آزمایشگاه سیار انجام شده، اظهارداشت: از این تعداد آزمون، یک هزار و 690 مورد میکروبی و یک هزار و 690 مورد شیمیایی بوده است.
فر امینی هدف از فعالیت آزمایشگاه سیار در روستاهای استان را اندازه گیری استانداردهای آب شرب و اطمینان از صحت و کیفیت مناسب آب عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان در ادامه با بیان اینکه اجرای طرح های تامین و تقویت آب شرب در روستاهای این استان با توجه به اقلیم و شرایط جغرافیایی آن هزینه بر و دشوار است، از همه خیرین و نیکوکاران استان خواست تا در امر آبرسانی به روستاها و تامین آب شرب سالم و بهداشتی روستاییان این شرکت را یاری کنند.
وی اظهار کرد: با توجه به کاهش تخصیص اعتبارات عمرانی در سال های اخیر، بی شک برای رشد و توسعه روستاها در بخش های مختلف، مشارکت خیرین بسیار تاثیرگذار است.
وی مشارکت افراد نیکوکار و خیر برای آبرسانی به روستاها را نیز مهم خواند و اظهارداشت: خیرین می توانند از طریق اهدای زمین و مشارکت در خرید امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای تاسیسات آبرسانی، در امر تامین آب شرب سالم و بهداشتی روستاییان مشارکت کنند.
در حال حاضر یک هزار و 664 روستا در گیلان زیر پوشش شبکه آبرسانی قرار دارند.ک/3
7296/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن