تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814682832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تردد بيش از 620هزار مسافر از مرز هاي گمركي گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مديركل گمرك انزلي اعلام كرد؛
تردد بيش از 620هزار "مسافر" از مرز هاي گمركي گيلان
ناظر گمركات گيلان و مديركل گمرك انزلي گفت: از ابتداي سالجاري تا كنون ۶۲۳ هزار نفر مسافر از مرزهاي گمركات انزلي ، آستارا و فرودگاه بين المللي رشت تردد نموده اند . كه اين مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۵ هزار نفر افزايش داشته است.


به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،ناظر گمركات گيلان و مديركل گمرك انزلي گفت: از ابتداي سالجاري تا كنون ۶۲۳ هزار نفر مسافر از مرزهاي گمركات انزلي ، آستارا و فرودگاه بين المللي رشت تردد نموده اند . كه اين مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۵ هزار نفر افزايش داشته است.

پرويز تقوي ادامه داد: از اين تعداد ۲۸۶ هزار و ۳۲۷ نفر از كشور خارج و مابقي به كشور وارد شده اند.

وي تصريح كرد: در مدت مذكور در مجموع ۲۷ ميليون مسافر از كليه مرزهاي گمركي كشور تردد كرده اند كه مسافران ورودي ۱۰ درصد و خروجي هفت درصد افزايش داشته است.
وي تصريح كرد:  گمركات گيلان از ۴۸ مرز گمركي رتبه دهم تردد  مسافر را بخود اختصاص داده است.

ناظرگمركات گيلان و مديركل گمرك انزلي اظهارداشت: در يازده ماهه گذشته سالجاري همچنين ۸ هزار و ۸۷۰ تن كالا با ارزش ۱۵ ميليون و ۲۹۰ هزار و ۹۸۱ دلار بصورت تجارت چمدانی از كشور صادر شده است.

تقوي با اشاره به دیدگاه جدید حاکم بر توسعه اقتصادی و تجاری کشور و ایجاد موج امیدواری در حوزه تولید و تجارت، افزود: ایجاد فضای تعامل در سطح بین المللی و توسعه روابط تجاری می تواند مسیر را برای صادرکنندگان و فعالان اقتصادی هموار کند.

ناظرگمركات گيلان با بیان اینکه تجارت خوب می تواند از تولید داخلی پشتیبانی کند گفت: با ایجاد روابط منطقی درسطح وسیع با دنیا، می توانیم روابط تجاری را توسعه و از این رهگذر توانمندی داخلی را ارتقاء بخشیم.

انتهاي پيام/    







تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۴:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن