تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806723004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تذکرات کتبی و شفاهی نمایندگان به ظریف درباره قطعنامه پارلمان اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تذکرات کتبی و شفاهی نمایندگان به ظریف درباره قطعنامه پارلمان اروپا تهران - ایرنا - برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکرهای کتبی و شفاهی به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه خواستار موضع گیری قاطع وزارت امور خارجه به قطعنامه اخیر پارلمان اروپا درباره ایران شدند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در تذکر کتبی به ظریف که در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی قرائت شد، درباره لزوم برخورد قاطع با اتحادیه اروپا با توجه به بیانیه اخیر این اتحادیه علیه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
ابراهیم کارخانه نماینده همدان در مجلس نیز در تذکری کتبی خاطر نشان کرد: برخورد بی ادبانه و شرم آور پارلمان اروپایی با جمهوری اسلامی ایران، اقدام انقلابی و در خور شان ملت ایران را می طلبد که تجدیدنظر جدی در روابط دیپلماتیک لازمه فوری آن است.
احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس نیز در تذکری کتبی به رییس جمهوری تاکید کرد: پاسخی قاطع و قدرتمند از جایگاه ملت عزتمند ایران اسلامی و شهدا به قطعنامه اتحادیه اروپا را توقع داریم.
بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس نیز در تذکری به ظریف بر لزوم پاسخگویی انقلابی به اباطیل پارلمان اروپا و ممانعت از دخالت در امور داخلی ایران تاکید کرد.
نادر قاضی پور نماینده ارومیه نیز در تذکری کتبی به وزیر امور خارجه خواستار تسریع در مقابله با قطعنامه اتحادیه اروپا شد و این قطعنامه را دخالت در امور داخلی ایران دانست.

** تذکرات شفاهی نمایندگان در واکنش به قطعنامه پارلمان اروپا
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «بهروز نعمتی» نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: پارلمان اروپا نباید اعتبار اروپا را بیش از پیش به سخره گیرد و بهتر است که راهشان را عوض کرده و تذکر نمایندگان ملت ایران را جدی بگیرند.
وی یادآور شد: در آخرین انتخابات در ایران، بالغ بر 74 درصد مردم پای صندوق های رای رفتند اما حال جای این سوال باقی است که به راستی اروپایی ها در همین مجموعه ای که با عنوان پارلمان اروپایی از آن یاد می شود، چند درصد از مردم شان در انتخابات حضور یافتند؟
علی کائیدی نماینده پلدختر در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به وزیر امورخارجه اظهار داشت: چرا کشورهای اروپایی و پارلمان اروپا به موارد نقض حقوق بشر در عربستان سعودی اشاره نمی کنند که زنان در این کشور حق رانندگی و تحصیل در دانشگاه را ندارند.
این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: مسوولان کشورهای اروپایی با اسلام آمریکایی مشکل ندارند بلکه مشکل آنها با اسلامی است که در راس آن مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) قرار دارند و مردم از مجلس توقع دارند که نمایندگان موضع قاطعانه در خصوص این بیانیه اتخاذ کنند.
ابراهیم کارخانه نماینده مردم همدان نیز در تذکر شفاهی خود به وزیر امور خارجه خواستار پاسخ انقلابی و در خور شان ملت ایران به قطعنامه سخیف پارلمان اروپا با راهبرد اتخاذ سیاست مقتدرانه در روابط دیپلماتیک شد.
این نماینده اصولگرای مجلس خاطر نشان کرد که این سیاست مقتدرانه متاسفانه در مذاکرات هسته ای اخیر نادیده گرفته و منجر به اینگونه اقدامات گستاخانه و بی ادبانه از سوی پارلمان اروپا شد.
حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس نیز در تذکر خود پیش نویس قطعنامه اتحادیه روپا را محکوم و ابراز امیدواری کرد اتحادیه اروپا در عملکرد گذشته خود در دخالت هایی که در کشورهای دنیا داشته، توجه کند و بداند سیاست های استعماری اتحادیه اروپا جوابگو نیست.
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس در تذکر شفاهی خود به وزیر امور خارجه گفت: پارلمان اروپا بی ادبی کرد و در حوزه های مختلف داخلی کشور ما که هیچ ارتباطی به آنان نداشت، دخالت کرد.
این نماینده مجلس تاکید کرد: انتظار می رفت وزارت امور خارجه خیلی زودتر از این که مردم و مجلس عکس العمل نشان دهند، به موضوع ورود کند و پاسخ محکمی به کسانی که در مسایل جزئی کشورخود مانده اند، بدهد و از حقوق ملت ایران دفاع کند.
جعفرزاده افزود: تقاضای من این است که وزارت امور خارجه به صورت جدی وارد عمل شود زیرا سکوت وزارت امور خارجه تحت هیچ عنوان پذیرفته شدنی نیست.
سیام(3)**9103**9132**2025**1572
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن