تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815124167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحیه جهادی باید در مدیران تقویت شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عضو شورای شهر کرج : روحیه جهادی باید در مدیران تقویت شود کرج-ایرنا- عضو شورای اسلامی شهر کرج بر تقویت روحیه جهادی در مدیران به ویژه درعرصه شهری تاکید کرد.


به گزارش ایرنا، ˈحمیدرضا ابوالحسنیˈ روز یکشنبه درجمع مدیران شهرداری کرج افزود: روحیه جهادی و حماسی یکی از دستاوردهای بزرگ هشت سال دفاع مقدس است که باید آن را در خود تقویت کنیم.
وی ادامه داد: رزمندگان اسلام با روحیه جهادی توانستند از محکم ترین استحکامات دشمن بگذرند و پیروزی های درخشان خلق کنند.
ابوالحسنی گفت: الگو برداری از روحیه حماسی و جهادی رزمندگان اسلام بهترین و شایسته ترین راه برای جهادگر بودن و تقویت روحیه جهادی درکشور است .
عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: رزمندگان اسلام با شعارهای معنوی ، محکم و استواردر مسیر هدف والا و انسانی خود گام برداشتند و این اعتقاد بی شک مبین عزمی راسخ است که می تواند به عنوان ارزشمندترین الگو برای مدیران و مسوولان در انجام وظایف محوله باشد.
وی تاکید کرد: آبادانی و عمران شهری در سایه عملگرایی و روحیه جهادگری حاصل می شود که انجام این مهم نیز در گرو عزم راسخ متولیان و مدیران شهری است.
ابوالحسنی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال جاری در دو محور اقتصاد و فرهنگ گفت: لازمه حرکت در مسیر محقق شدن این دو مولفه مهم داشتن روحیه جهادی است.
عضو شورای اسلامی شهر کرج در ادامه جهاد را لازمه مدیریت صحیح، منطقی و اصولی شهری دانست و گفت: جهاد در مدیریت شهری معنای بسیار عمیقی دارد که با تکیه بر آن برنامه های طراحی و تدوین شده به نحو مطلوبی به منصه ظهور می رسد.
ابوالحسنی ادامه داد: در انجام برنامه های مدیریت شهری رعایت مولفه ها و سرفصل های متعددی از جمله اقدامات کارشناسی و اجرای کیفی و کمی برنامه ها امری ضروری است که مدیران شهری باید به آن دقت بسیار داشته باشند.ک/2
7410/ 691
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن