تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813014216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل در باغ خانوادگی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قتل در باغ خانوادگی تهران - ایرنا - پیکر بی جان باغداری در ساری در حالیکه با ضربات بیل و چوب از پای درآمده بود داخل باغ مرکباتش پیدا شد.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا از صفحه شوک شبکه ایران، راز قتل این جوان 27 ساله هنگامی فاش شد که اعضای خانواده اش از دیر کردن وی نگران شده و برای اطلاع از سرنوشت او به باغ رفتند.
بنا بر این گزارش، در حالیکه تاریکی چتر خود را بر فضای روستای «کردخیل» ساری پهن کرده بود و مردم منطقه خسته از یک روز کاری در ایام تعطیلات نوروزی به خانه های خود باز می گشتند، ناگهان فریادهای کمک خواهی مردی توجه آنها را به خود جلب کرد.
مرد میانسال در حالیکه به درون باغ اشاره می کرد و فریاد می زد پسرم را کشتند، از مردم و ساکنان منطقه تقاضای کمک می کرد.
چند تن از اهالی روستا در باغ با جسد بی جان پسر جوانی در حالی روبرو شدند که سر و صورتش خون آلود و زیر درختان پرتقال روی زمین افتاده بود.
با کمک روستایی ها بلافاصله پیکر بی حرکت مرد جوان به بیمارستان انتقال داده شد اما پزشکان پس از معاینات تخصصی اعلام کردند مرد جوان ساعتی قبل بر اثر شدت خونریزی به آغوش مرگ رفته است.
بدین ترتیب موضوع قتل این پسر جوان به ماموران پلیس ساری اطلاع داده شد و تیمی از کارآگاهان اداره آگاهی با حضور در محل حادثه به تحقیق از پدر قربانی حادثه پرداختند.
مرد میانسال در این باره گفت: صبح پسرم «محمدرضا» چند کارگر که از اهالی منطقه ای در جنوب کشور بودند را برای انجام کار به باغمان برده بود.
غروب بود که وی سوار بر خودروی پرشیای سفید رنگش شد تا نزد کارگران برود و با آنها اجرت کارشان را حساب کند، وقتی خبری از بازگشتش نشد کمی نگران شدیم.
ابتدا تصور می کردیم شاید در راه بازگشت با دوستانش برای دید و بازدید عید رفته باشد اما وقتی با تلفن همراهش تماس گرفتیم و جوابی داده نشد احساس کردم باید حادثه ای برای پسرم رخ داده باشد بنابراین به باغ رفتم.
در تاریکی فضای باغ همه قسمت ها را جست وجو کردم تا اینکه با پیکر بی حرکت پسرم در میان درختان پرتقال رو به رو شدم.
وی در ادامه گفت: یکی از کارگران که از اهالی جنوب کشور است و خانواده اش نیز در ساری زندگی می کنند جزو کارگرانی بود که برای کار به باغ آمده بود شاید او از سرنوشت پسرم اطلاعی داشته باشد.
با توجه به این اظهارات ماموران به محل زندگی کارگر جوان مراجعه کردند اما در آنجا از خانواده اش شنیدند از صبح تا کنون مرد خانواده به خانه مراجعه نکرده است.
با توجه به این ادعاها و اینکه خودروی قربانی حادثه نیز ناپدید شده بود این احتمال قوت گرفت که کارگران در پایان روز کاری خود با پسر جوان درگیری پیدا کرده و او را با ضربات بیل و چوب از پای درآورده و خودرو اش را با خود برده اند.
در حالیکه ماموران آگاهی، تجسس برای به دست آوردن ردی از خودروی پرشیای سفید رنگ را در دستور کار خود قرار داده بودند مشخص شد روز حادثه، قربانی حادثه مقداری پول و اشیای با ارزش نیز همراه داشته که همگی آنها نیز دزدیده شده اند.
اجتمام ** 7268 ** 1071
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن