تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816905151




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خلعتبري: براي گرفتن 4 ريال شرط مي‌گذارند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خلعتبري: براي گرفتن 4 ريال شرط مي‌گذارند
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قرار شد ماهي 5 ميليون اجاره خانه به من بدهند اما 7 ماه است از جيبم پول دادم، چرا دروغ مي‌گوييد، بگوييد پول نداريم خيال همه را راحت کنيد.

محمدرضا خلعتبري در گفت‌وگويي درباره وضعيت حال حاضر پرسپوليس و مشکلات اين تيم اظهار داشت: من 5 سال در ذوب‌آهن و حدود 3 سال در تيم سپاهان توپ زدم اما مشکلاتي را که در باشگاه پرسپوليس ديدم هرگز ذره‌اي از آن را در اصفهان نديدم. واقعاً دست اين بچه‌ها درد نکند که با اين مبلغي که تا الان گرفته‌اند در پرسپوليس به ميدان رفتند.

به گزارش فارس، وي افزود: من نمي‌دانم اين بچه‌ها چطور زندگي خودشان را بدون پول چرخانده‌اند، واقعاً خيلي سخت است. حسين ماهيني پولي نگرفته و مهرداد پولادي به بهانه مصدوميت، در هر سالي که براي پرسپوليس بازي کرده طلبکار است، براي برخي آقايان متأسفم.

خلعتبري تاکيد کرد: يکسري آقايان مي‌آيند و درباره تيم ما در اين شرايط اظهارنظر مي‌کنند و شرط براي پرداخت 4 ريال مي‌گذارند اينها اصلاً نمي‌دانند که فوتبال چيست. اگر رشته ما کشتي بود من کوچک همه آقايان هستم و هيچ اظهارنظري نمي‌کنم چون بزرگ هستند اما آقايان مي‌آيند درباره فوتبال اظهارنظر و تعيين و تکليف مي‌کنند که واقعاً متأسفم. اين بچه‌ها سختي کشيده‌اند، مشکلات زيادي دارند و بايد به داد اين تيم رسيد.

مهاجم قرمزپوشان تصريح کرد: فقط دو هفته به ليگ برتر مانده، اين دو هفته هم خيلي زود تمام مي‌شود و هر کس پي کار خود مي‌رود درحاليکه ما نه پولي گرفته‌ايم و نه مي‌دانيم بايد به چه کسي اعتراض کنيم تا جواب ما را بدهد. آقايان چک برج 10 را به ما داده‌اند، خدا پدر دايي را بيامرزد شب بازي با استقلال 120 ميليون تومان به ما داد و بقيه چک که ما خرج کرده‌ايم معلوم نيست بايد از چه کسي پولش را بگيريم. چک ما خرج شده و دست طلبکار است. ماشين 800 ميليون توماني را با 170 ميليون پول سند نمي‌زنند. اينها درد و مشکلات ما است به نظر شما چه کار بايد انجام دهيم.

وي در پاسخ به سؤالي که آيا مشکل شما با عجمان امارات حل شد يا خير، گفت: 250 هزار دلار بابت دريافت رضايت‌نامه‌ام از باشگاه پرسپوليس طلبکارم. نمي‌دانم چه قراردادي بود که مسئولان باشگاه پرسپوليس با عجماني امضا کردند جالب اين است هر ماهي که اين قراداد ديرکرد داشته باشد بايد 50 هزار دلار اضافه‌تر به عجماني‌تر بدهند، الان 7 ماه از موعد پرداخت 250 هزار دلار گذشته و 350 هزار دلار اضافه‌تر بايد به عجماني‌ها پرداخت شود. اين صحبتي است که مدير برنامه‌هاي من اعلام کرد يعني چيزي معادل 600 هزار دلار باشگاه پرسپوليس به عجماني‌ها بدهکار است. نمي‌دانم چطور مي‌خواهند اين پول را بدهند.

وي افزود: البته اين مسائل مهم نيست، مهم اين است که آقايان زحمت به خود بدهند و به داد بچه‌ها برسند واقعاً زندگي کردن در اين شرايط، سخت شده و يکسري درباره فوتباليست‌ها فقط اظهارنظر مي‌کنند که ما پول گرفته‌ايم، آقايان کدام پول؟ شيريني 9 ماه به من گفت اين يکشنبه و آن يکشنبه به تو پول مي‌دهيم براي مسائل مختلف. قرار شد ماهي 5 ميليون اجاره خانه به من بدهند اما 7 ماه تا الان از جيبم پول دادم چرا دروغ گفتيد يا چرا الان دروغ مي‌گوييد بگوييد پول نداريم خيال همه را راحت کنيد و ما هم تکليف خودمان را بدانيم. مشکلات پرسپوليس زياد است و واقعاً نمي‌دانم بعد از اين دو هفته آيا ما به يک ريال از پولمان مي‌رسيم يا نه فقط اميدوارم کساني که فوتبالي نيستند درباره برخي مسائل صحبت نکنند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

يکشنبه 1393/01/17 08:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن