تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805514655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار گلستان: جامعه ای که احزاب در آن فعال نباشند، مرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندار گلستان: جامعه ای که احزاب در آن فعال نباشند، مرده است گرگان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: جامعه ای که در آن احزاب وجود نداشته باشند و جوانان در آن فعالیت سیاسی و اجتماعی نداشته باشند، جامعه ای مرده محسوب می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈعلی اصغر طهماسبیˈ شنبه شب در دیدار با تشکل های مردم نهاد و برخی از جوانان استان گلستان افزود: آینده نظام و انقلاب در دستان نسل سومی هاست، ما الان باید بنشینیم و از شما بشنویم، برنامه دولت تدبیر و امید این است که از بزرگان و باتجربه ها در مناصب مشاوره ای و از جوانان در سطوح اجرایی بیش تر استفاده کند.
وی در خصوص رسیدگی و حل مشکلات مردم، یادآور شد: دولت خاتمی کشور را از دولت هاشمی تحویل گرفت، ولی دولت تدبیر و امید، مملکت را از دولت احمدی نژاد تحویل گرفته است و این دو بسیار با هم تفاوت دارند؛ به این معنی که شرایط فعلی، خیلی سخت است.
وی درباره انتقادپذیری مسئولان دولتی، تصریح کرد: هر چه بیش تر به ما انتقاد سازنده شود، ما در مسیرمان بالنده تر حرکت خواهیم کرد، ما نمی خواهیم دولتی باشیم که پاسخگو نباشد.
طهماسبی گفت: احزاب در جامعه مسیر انتقادات سازنده را هموار می کنند.
در ادامه این دیدار، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: متاسفانه امروز بین مدارس و جامعه فاصله افتاده و این فاصله ناشی از دیواری است که بین خانواده ها و مدارس شکل گرفته است.
ˈمحمدرضا وطنیˈ افزود: در دولت تدبیر و امید یکی از برنامه های اصلی ما فعال سازی واقعی نهادهایی مثل انجمن های اولیاء و مربیان است تا بتوانیم با استفاده از این پتانسیل ها این فاصله ها را کم کنیم و با این کار به کارآمدی سیستم آموزشی کمک کنیم.
وی درباره تایید صلاحیت ها قبل از گرفتن پست در آموزش و پرورش نیز گفت: به نظر من فکر بودن برای تصدی در پست ها کافی نیست و باید کسانی که می خواهند در هر پستی به کار گمارده شوند، صلاحیت هایشان برای احراز آن شغل مورد بررسی قرار گیرد و اگر شایستگی های لازم را داشتند، برای آن منصب استفاده شوند.
در ادامه ˈمحمد مروتیˈ مدرس علوم سیاسی دانشگاه گفت: در کشورهای توسعه یافته از جوانان در پست های اجرایی و از باتجربه ها در پست های مشاوره ای استفاده می شود، اما متاسفانه در کشور ما این روند معکوس است و دولت باید تلاش کند تا این رویه را اصلاح کند.
وی هم چنین به تشکیل شورای مشاوران جوان استاندار نیز اشاره کرد و از طهماسبی خواست شرایط را برای شکل گیری هر چه سریعتر این شورا فراهم آورد.
ˈمحمدحسن کیقبادیˈ مدرس دانشگاه نیز با بیان این که یکی از راه های چابک سازی دولت NGOها هستند گفت: متاسفانه از سال 84 به بعد رکود سازمان های مردم نهاد آغاز شد و در حال حاضر ثبت یک NGO آن قدر سخت و دارای مراحل دشوار بوروکراسی است که کمتر کسی به دنبال ثبت آن می رود و این یکی از آسیب های جدی حوزه جوانان محسوب می شود.
ˈاکرم موقریˈ، از فعالان اجتماعی و صاحب نظر در حوزه سازمان های مردم نهاد در همین خصوص، افزود: متاسفانه در حال حاضر حتی آمار دقیقی از NGOهای فعال نداریم، در طول دولت قبل، فعالین NGOها کم کم به سیاسی بودن متهم شدند.
وی ادامه داد: در ادامه این روند، برخورد با NGOها از سیاسی به امنیتی تبدیل و موجب شد بسیاری از طرح های اجتماعی ملی و بین المللی مختل شود و حتی از دست برود.
وی خاطرنشان کرد: امروز یکی از اصلی ترین خواسته های ما از دولت کمک به بازسازی NGO ها و کمک به تسهیل روند ثبت سازمان های مردم نهاد است.
7467/602
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن