تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820984037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون عمرانی استاندارگلستان: ازاجرای پروژه های غیر ضروری خودداری شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون عمرانی استاندارگلستان: ازاجرای پروژه های غیر ضروری خودداری شود گرگان - ایرنا - معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام از اولویت های استاندار و حوزه معاونت عمرانی است که در جهت تحقق قول های داده شده باید از اجرای پروژه های غیر ضروری خودداری شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈرضا مروتیˈروز شنبه در جمع مدیران ارشد استانی و شهرستانی ,خطاب به شهردار گرگان افزود: عدم رشد شهر در جهت افقی و در سطح، از نقاط مشترک نگاه شهرداری گرگان و معاونت عمرانی استانداری است.
وی تصریح کرد: در بحث مدیریت شهری باید با جلوگیری از رشد شهر در جهت افقی، به سمت استفاده از ارتفاع و کاهش استفاده از سطح برویم وامیدواریم روزی به آن نقطه برسیم که نیازهای شهری با دخالت مستقیم شهرداری و شورای شهر هدایت و رفع شود.
وی با تاکید بر تشکیل اتاق فکر در مجموعه شهرداری گرگان و معاونت عمرانی استانداری در حوزه شهرسازی، اظهار کرد: هر جا صحبت از کار و ارائه خدمت به میان می آید، اگر وظیفه مندی و حضور مردم را در کنار خود نداشته باشیم، قطعا با نقایصی در پیشبرد اهداف مواجه خواهیم شد.
معاون عمرانی استاندار گلستان با اشاره به تدوین طرح جامع شهری در استان، افزود: بیش از 10 درصد طرح های این بخش در سطح کشور محقق نشده، که این مهم نشان از وجود مشکلات در تعریف کارها و طرح ها دارد.
مروتی ادامه داد: اجرای طرح جامع گرگان از نکاتی است که باید در دستور کار قرار گیرد تا طبق آن شاهد رشد 60 درصدی طرح های تدوین شده با رویکرد بهره برداری و برنامه باشیم.
وی طرح جامع را از نیازهای شهری دانست و یادآور شد: با توجه به جنبه کاربردی این طرح در پیشرفت و توسعه شهری، باید راه های رسیدن به طرحی جامع و مطلوب را مورد بررسی قرار داده و با مدیریت صحیح شرایط تحقق آن را فراهم آوریم.
به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈرضا مروتیˈ روز شنبه در مراسم ابلاغ بودجه شهرداری گرگان به بودجه دو هزار میلیارد ریالی شهرداری گرگان اشاره کرد و یادآور شد: تهیه این بودجه و تصویب و ابلاغ آن نشان از تلاش و کوشش و همت اعضای شورای شهر و شهردار است .
وی ادامه داد: بودجه عمرانی استانی، یک هزار و 950 میلیارد ریال است و بودجه شهرداری گرگان گویای روشن نیازهای توسعه شهری است.
معاون عمرانی استاندار گلستان افزود: اسناد بالادستی و استان در قالب افق 1404 تهیه شده است و ما اگر خواهان توسعه پایدار استان و شهر آباد و شرایط زیستی مناسب هستیم، باید در راستای برنامه و افق حرکت کنیم.
7467/579 /506
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن