تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805823934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدوین سند چشم انداز پنج ساله شهر پردیس/ پیگیری برای ایجاد سازمان های جدید


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران محمد لاله خبر داد:
تدوین سند چشم انداز پنج ساله شهر پردیس/ پیگیری برای ایجاد سازمان های جدید
پردیس - خبرگزاری مهر: شهردار پردیس از تدوین سند چشم انداز پنج ساله این شهر خبر داد و انضباط اقتصادی و توسعه فرهنگی را از جمله مهمترین برنامه های مبنایی شهرداری خواند.



محمد لاله در گفتگو با خبرنگار مهر از تبیین و تدوین برنامه ای تحت عنوان "سند چشم انداز پنج ساله شهرداری پردیس" خبر داد و اظهار داشت: مجموعه شهرداری پردیس بنا به نیاز این شهر علاوه بر پیروی از یک برنامه ریزی معمول یک ساله مالی و عمرانی نسبت به تبیین و تدوین برنامه ای تحت عنوان سند "چشم انداز پنج ساله شهر پردیس" نیز اقدام کرده است. وی ادامه داد: این سند با نگاهی محله محور و در سایه مشاوره با کارشناسانی زبده بر اساس نیازهای شهروندان در نقاط مختلف شهر تدوین خواهد شد تا طرح های عمرانی و خدماتی مطابق آنچه مورد خواست و اولویت بندی از سوی شهروندان است، برنامه ریزی و اجرا شود. افزایش انضباط مالی در شهرداری پردیس لاله از افزایش انضباط مالی در شهرداری پردیس خبر داد و گفت: از جمله مسائلی که طی سال جدید باید مورد توجه قرار گیرد، ایجاد انضباط مالی در امور جاری اقتصادی است که این مهم در سایه راه اندازی ستادی متشکل از کارشناسان و صاحب نظران مجموعه شهرداری پردیس محقق می شود. این مسئول اضافه کرد: شهرداری پردیس در سالی که گذشت به خوبی شعار مهم و اساسی "تکریم ارباب رجوع" را به منصه ظهور گذارد، امسال مراجعه برای تشکر از مسئولان و کارکنان واحدهای مختلف شهرداری به مراتب بیشتر از شکایات بود و باید این روند در سال جدید نیز تداوم داشته باشد. شهردار پردیس با اشاره به توسعه روزافزون شهری در پردیس خاطرنشان کرد: شهر پردیس با توجه به ساخت و ساز طرح های مسکن مهر تا چند صباح دیگر شاهد گسیل جمعیت قابل توجهی خواهد بود و امروز 100 هزار نفر در آن ساکن هستند، از این رو پیگیری های شهرداری پردیس در خصوص ارتقای چارت نیروی انسانی و همچنین ایجاد معاونت ها و سازمان های جدید مورد نیاز در مسیر خدمات رسانی بهتر به شهروندان ادامه دارد. نقش حیاتی آموزشِ ضمن خدمت در ارائه خدمات بهتر محمد لاله آموزش پرسنل شهرداری و تجهیز آنها به دانش روز را امری حیاتی در مسیر خدمات رسانی خواند و گفت: هر چقدر کارکنان شهرداری پردیس به دانش روز حیطه اجرایی خود مسلط باشند، خدمات رسانی و ایجاد رضایت در شهروندان نیز افزایش خواهد یافت، بنابراین آموزش ضمن خدمت پرسنل در سال جدید نیز همچون سال 92 ادامه می یابد. وی حرکت به سوی تبدیل پردیس به شهری الکترونیک را اقدامی مهم در سال 93 خواند و گفت: در سالی که گذشت گام های ابتدایی برای تبدیل پردیس به شهری الکترونیک برداشته و واحد اتوماسیون اداری و شهرسازی راه اندازی شد که این مجموعه باید در مسیر رو به توسعه خود علاوه بر یک آرشیو پرونده ها به واحدی عملیاتی و نظارتی نیز بدل شود. تداوم توسعه فضای سبز پردیس به رغم کمبود منابع آب این مسئول با تأکید بر لزوم توسعه فضای سبز در شهرداری پردیس اظهار داشت: پردیس به لحاظ اقلیمی منطقه ای نیمه خشک و از نظر منابع آب زیر زمینی نقطه ای فقیر قلمداد می شود، اما به رغم کاستی یاد شده باید همچنان ضمن حفظ و نگهداری فضای سبز گذشته نسبت به توسعه آن در سال جدید نیز اقدام کرد. پیگیری برای دریافت دو دستگاه خودروی آتش نشانی "اسنوکر" برای ارائه خدمات ایمنی به سازه های مسکونی بلند مرتبه، آمادگی و استقبال از پیشنهادات کارکنان شهرداری و همچنین اهالی و ارتقای امنیت شغلی برای پرسنل شهرداری از دیگر مسائلی بود که شهردار پردیس بدان اشاره کرد.


۱۳۹۳/۱/۱۷ - ۰۸:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن