تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821237507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سند چشم انداز در تمامی شهرستان های استان تهیه شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سند چشم انداز در تمامی شهرستان های استان تهیه شده است یزد - ایرنا- معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: سند چشم انداز در تمامی شهرستان های استان تهیه شده است که در برخی شهرستان ها نیاز به بازبینی دارد .


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استاندار یزد ٰ ˈ محمد علی طالبی ˈ در مراسم معارفه معاون فرماندار میبد و بخشدار بفروئیه با اشاره به تجربه خود در بخشداری و معاونت فرمانداری، اهمیت این دو مسئولیت را بسیار بالا دانست .
وی اظهار داشت: این افراد در صف مقدم خدمت به مردم هستند و بیشترین ارتباط با مردم را دارند، آینه انعکاس نظرات و دیدگاه های مردم به مسئولان استان هستند و همچنین صف مقدم تبیین سیاست ها و برنامه های دولت برای آحاد مردم می باشند.
طالبی در ادامه این دو مسئولیت را سازمان دهنده مناسبات داخلی فرمانداری دانست و گفت: انتظار می رود پرداختن به مسائل کلان شهرستان، جذب مشارکت کارکنان حوزه مرتبط و پیگیری برنامه ها و اجرای سیاست های مختلف در سطح شهرستان توسط این مسئولین دنبال شود.
وی نگاه دولت و بویژه مسئولان ارشد استان را به برنامه ریزی در امور یادآور شد و گفت: سند چشم انداز در تمامی شهرستان های استان تهیه شده است که در برخی شهرستان ها نیاز به بازبینی دارد و نگاه مسئولان بر اجرایی شدن این اسناد است که جهت گیری هر شهرستان را مشخص خواهد کرد و وظیفه اصلی پیگیری آن بر دوش معاون فرماندار می باشد.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه هر جا فرماندار موفقی مشاهده شده است معاونین و بخشداران قوی در کنار او بوده اند، افزود: تامین حقوق مردم در امور مختلف، رفع مشکلات اقتصادی و تعمیق مشارکت مردم باید در اولویت کاری دستگاه های اجرایی شهرستان قرار گیرد.
وی همچنین پرداختن به اقتصاد مقاومتی و تحقق منویات مقام معظم رهبری را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی هم زیبا بود و هم همراه با تدبیر کامل که امیدوارم با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود، شهرستان میبد در این عرصه موفق باشد.
وی خاطر نشان کرد: شهرستان میبد علی رغم توسعه اقتصادی از برخی مسائل اجتماعی و فرهنگی رنج می برد که امیدوارم با توجه به تجربیات قبلی و با بهره گیری از اعتماد مسئولان به فرماندار و بخشدار جدید شاهد رشد و توسعه روز افزون این شهرستان باشیم.
طالبی از زحمات معاون سابق فرماندار میبد تشکر کرد و اظهار داشت: با توجه به تخصص موجود امیدوارم در جای مناسب از خدمات وی بهره گرفته شود و بخشدار سابق بفروئیه نیز در ادامه کار موفق باشد.
امام جمعه میبد نیز حضرت فاطمه زهرا (س) را خورشید تابانی دانست که امروزه می تواند به زنان و مردان ما درس معرفت، ولایت و جاودانگی بدهد.
آیت الله ˈاعرافیˈ گفت: یکی از بزرگترین میراث حضرت رسول اکرم (ص) بعد از اسلام و قرآن، شخصیت فاطمه زهرا (س) است.
وی با اشاره به شجاعت، رشادت، حماسه آفرینی حضرت فاطمه زهرا (س) در کنار مقام اخلاق، عبادت، علم، این منظومه مفاهیم را در ایشان متجلی دانست و گفت: سخن امروز جمهوری اسلامی به دنیا این است که زن می تواند دانشمند، عالم، پاکدامن باشد.
این روحانی برجسته در ادامه شعار مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد را یادآور شد و گفت: بدون تردید فقدان زیر ساخت قوی اقتصادی در کشور بحران زاست و اقتصاد دانش بنیان، گشودن عرصه برای آحاد مردم، روابط بین المللی اقتصادی، عدم وابستگی به نفت و ... باید از اولویت های دولت برای رونق اقتصادی باشد.
آیت ا... اعرافی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان اهمیت مقوله فرهنگ در نظام اسلامی ایران پرداخت و گفت: بدون تردید امتیاز بزرگ کشور ما فرهنگ مترقی و قابل دفاع بودن آن در دنیاست.
وی خواستار جدایی فرهنگ از سیاست زدگی شد و با اشاره به اینکه فرهنگ باید جهت سیاست های کشور را مشخص کند، بیان کرد: وظیفه دستگاه های مرتبط با حوزه فرهنگ و اقتصاد مهمتر از سال های گذشته است.
امام جمعه میبد در ادامه نگاه به هم پیوسته در سطح استان را خواستار شد و اظهار داشت: در استان یزد علم و دانش و صنعت و گردشگری محورهای اصلی بوده است که باید همه استان با یک نگاه در نظر گرفته شود.
فرماندار میبد نیز با اشاره به اینکه یک کار مثبت اگر صورت بگیرد ارزش بیشتری نسبت به ارائه گزارش دارد، خطاب به مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان میبد گفت: بیایید با همکاری، همراهی و همدلی جدا از اینکه به نام چه کسی بشود برای پیشرفت و تعالی شهرستان میبد تلاش کنیم.
ˈحسین فلاح یخدانیˈ اظهار داشت: باید در مقوله صنعت نگرش جدید حاکم شود و از روش های نوین استفاده کرد ولی اینکه صنعت را در شهرستان میبد قفل کنیم اصلا اعتقادی ندارم.
وی با مهم ارزیابی کردن مقوله جلوگیری از آلایندگی هوا در استان، توجه به فرهنگ را یکی از مهمترین اولویت های استان دانست و گفت: برنامه جامع فرهنگی با رعایت عرف و سنت هیچ مخالفی را پیش رو نخواهد داشت.
همچنین معاون سابق فرماندار میبد نیز در سخنانی خواستار عدم نگرش رقیق گونه به شهرستان ها توسط مسئولین ارشد استان شد و گفت: نخبگان زیادی در استان و بویژه در میبد داریم که باید در راستای حفظ آنان تلاش کرد.
ˈفلاحˈ تعریف پهنه جدید برای استان، نگاه ویژه به صنعت گردشگری، اجرایی شدن سند چشم انداز شهرستان، استفاده از مشاورین قوی، نگاه تخصصی به امور اجرایی و ... را از جمله راهکارهای موجود در راستای اعتلای شهرستان میبد در آینده بیان کرد.
وی گفت: یک زمان دعوت به کار شدم و امروز در حال رفتنم و از این امر هیچگونه ناراحتی ندارم.
در پایان با اهدا لوح تقدیر از مسئولان سابق قدردانی و احکام مسئولان جدید نیز قرائت شد.ک1
7536/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن