تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815208478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از دو میلیون نفر به کمپ های نوروزی ما مراجعه داشته اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان: بیش از دو میلیون نفر به کمپ های نوروزی ما مراجعه داشته اند گرگان - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی (27 اسفند 1392) تا پایان وقت 15 فروردین ماه، سال جاری، حدود دو میلیون و 300 نفر به کمپ های ما در استان مراجعه کرده اند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمجتبی اکبریˈ عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این تعداد نفر جمعیت در قالب 575 هزار و 885 خانوار بوده اند.
به گفته وی، در همین مدت 685 هزار 876 نسخه بروشور راهنما نیز بین مسافرین در بخش های مختلف توزیع شده است.
وی تصریح کرد: در همین مدت شش هزار و 192 نفر به خیمه های نماز ما در کنار کمپ ها برای اقامه نمازهای یومیه مراجعه کرده اند.
وی ادامه داد: در این مدت 494 عملیات امداد و نجات انجام شد.
اکبری گفت: همچنین در این مدت 134 نفر مصدوم داشته ایم و از هفت هزار و 533 مراجعه کننده برای درمان و نیز مصدومین در مجموع 440 نفر به مراکز درمانی منتقل شده اند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: همچنین در این مدت 125 مورد اسکان اضطراری در سطح استان توسط تیم های ما انجام شده است.
براساس این گزارش، کمیته امداد و نجات ستاد هماهنگی خدمات سفر استان گلستان با مسئولیت هلال احمر استان، از (27 اسفند) 92 تا (15 فروردین) فعالیت خود را آغاز کرد.
7467/579
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن