تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814674943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح برخورد با نانوایان متخلف در خلخال آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح برخورد با نانوایان متخلف در خلخال آغاز شد خلخال ، اردبیل - ایرنا - اجرای طرح برخورد با نانوایان متخلف و استفاده کنندگان از جوش شیرین در نان پخت شده نانوایی های خلخال آغاز شد.


مسوول بهداشت محیط و عضو شورای آرد و نان خلخال گفت: نانوایانی که به رغم اخطارهای داده شده قبلی همچنان به استفاده از جوش شیرین در تهیه خمیر و رومال نان ادامه
می دهند با شدت برخوردو محل کسب آنها تعطیل و پلمپ خواهد شد.
علی ملکی روز شنبه در جریان تعطیلی و پلمپ یک واحد نانوایی متخلف در شهر خلخال افزود: نتایج آزمایش های انجام شده از خمیر و نان نانوایی های خلخال در سال گذشته از استفاده از جوش شیرین در بیش از 50 درصد نانوایی های موجود این شهرستان حکایت دارد.
وی گفت: امسال بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در شورای آرد و نان خلخال جریمه بار اول تخلف استفاده از جوش شیرین در نانوایی ها و معرفی نانوا به اداره تعزیرات حکومتی و پرداخت جرایم نقدی سنگین ، بار دوم پلمپ نانوایی از یک هفته تا یک ماه و بار سوم پروانه کسب نانوایی لغو و علاوه بر تعطیلی دایم محل کسب متصدی نانوایی برای اعمال جرایم تعزیراتی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی می شود.
وی اعمال شدت برخورد با تخلفات استفاده از جوش شیرین در نانوایی های این شهرستان را در حفظ سلامتی افراد جامعه و پیشگیری از استفاده از ماده غذایی مضر در نان مصرفی مردم موثر دانست.
وی افزود: امسال علاوه بر افزایش شدت برخوردها با تخلفات بهداشتی نانوایی ها تعداد آزمایش مرتبط به وجود جوش شیرین در خمیر و نان نانوایی های خلخال نیز به مراتب افزایش یافته تا استفاده از جوش شیرین در پخت نان این شهرستان به صفر کاهش یابد.
7119/594/593
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن