تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819176065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح تشدید نظارت بهداشتی شبکه دامپزشکی آبادان در ایام نوروز آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح تشدید نظارت بهداشتی شبکه دامپزشکی آبادان در ایام نوروز آغاز شد آبادان- ایرنا-رییس شبکه دامپزشکی آبادان اگفت: طرح تشدید نظارت بهداشتی شبکه دامپزشکی آبادان ویژه ایام نوروز آغاز شد.


ˈمهدی آقالرˈ یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح تا 15 فروردین ماه سال 93 در شهرستان آبادان اجرا می شود.
وی اظهار داشت: بر اساس این طرح، نظارت های بهداشتی دامپزشکی بر تولید، توزیع وعرضه فرآورده های گوشتی، مرغ و تخم مرغ و ماهی با توجه به افزایش مصرف این مواد در ایام تعطیلات نوروز تشدید و با متخلفین برخورد می شود.
رییس شبکه دامپزشکی آبادان به آمادگی اکیپ های ثابت و سیار دامپزشکی برای جلوگیری از هر نوع تخلف بهداشتی در زمینه تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی اشاره کرد و گفت: این اکیپ ها علاوه بر نظارت و بازرسی از شیوع بیماری های مشترک انسان و دام جلوگیری می کنند.
وی افزود: شبکه دامپزشکی آبادان در این طرح با راه اندازی تیم های بازرسی ثابت و سیار اقدام به نظارت ویژه بر تولید، توزیع وعرضه فرآورده های خام دامی درایام نوروز می کند.
آقالر اظهار کرد: تمام مراکز بسته بندی، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی، کشتارگاه ها، خودروهای ویژه حمل این فرآورده ها و تعاونی های توزیع زیر پوشش کنترل و نظارت بهداشتی ویژه نوروز قرار می گیرند.
وی افزود: بازدید از مراکز تولید، توزیع و استحصال فرآورده های خام دامی شامل کشتارگاه های دام و طیور، مراکز و کارگاه های بسته بندی گوشت و آلایش دامی، خودروهای ویژه حمل این فرآورده ها، سردخانه های نگهداری، قصابی ها، مرغ فروشی ها و ماهی فروشی ها در سطح منطقه تشدید می شود.
رییس شبکه دامپزشکی آبادان از عموم شهروندان و مسافران نوروزی خواست گوشت سفید، قرمز و مواد خوراکی مورد نیاز خود را به صورت بسته بندی کد دار تهیه و به هنگام خرید گوشت قرمز به ممهوربودن آن به مهر بهداشتی دامپزشکی و تاریخ تولید و انقضاء در محصولات پروتئینی بسته بندی توجه و دقت کنند.
وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به تلفن های 3337044 شبکه دامپزشکی آبادان اطلاع داده تا پیگیری لازم انجام شود.ک/3
7279/7103
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن