تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814788363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سقوط پرواز ام.اچ 370 : ادعا یا حقیقت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سقوط پرواز ام.اچ 370 : ادعا یا حقیقت کوالالامپور – ایرنا – روزنامه استار مالزی روز شنبه اعلام سقوط پرواز ام.اچ 370 را توسط ˈنجیب تون رزاقˈ نخست وزیر این کشور در آب های جنوب اقیانوس هند ˈکاملا ناامید کنندهˈ دانست.


به گزارش ایرنا روزنامه استار نوشت: در حالی که اطلاعاتی از سرنوشت پرواز ام.اچ 370 وجود ندارد، با اعلام خبر سقوط آن درد و رنج بیشتری برای خانواده های سرنشین این هواپیما ایجاد شد و این حرکت کاملا ناامیدکننده است.
به نوشته این روزنامه، ˈخانواده قربانیان حادثه هوایی پرواز ام.اچ 653 مالزی در سال 1977 با گذشت سال ها از آن حادثه حتی دوست ندارند روزهای تلخ سقوط این پرواز را به خاطر بیاورندˈ.
پرواز ام.اچ 653 خطوط هوایی مالزی در سال 1977 ربوده و سپس بر فراز ایالت جوهور در جنوب این کشور منفجر شد.
برادر یکی از قربانیان این پرواز که در آن زمان 22 سال داشت با گذشت 37 سال از آن حادثه همچنان از عذاب آور بودن یادآوری آن روزها سخن می گوید و معتقد است: ما از هواپیماربایی و انفجار آن خبر داشتم اما برای ما همچنان عذاب آور است.
وی گفت: شرایط فعلی برای خانواده قربانیان بسیار سخت است. آنها از سرنوشت خانواده های خود خبر ندارند و نمی توانند هیچ اقدامی انجام دهند.
برادر قربانی حادثه هوایی سال 1977 مالزی افزود: کسانی از جمله روزنامه نگاران شرایط را درک نمی کنند و به احساس خانواده های قربانیان هیچ توجهی ندارند.
وی که در روزنامه استار نامش ذکر نشده است، گفت: هر چند که بسیاری از روزنامه نگاران نیز همچنان امیدوار بودند که خبری خوش از این پرواز بشنوند اما هنگامی که نخست وزیر خبر پایان سرنوشت این پرواز را در آب های جنوبی اقیانوس هند اعلام کرد همه آنها اشک ریختند.
برادر قربانی ام.اچ 653 ضمن اشتباه دانستن اقدام نجیب تون رزاق گفت که اگر وی اشتباه کرده است رسانه های انگلیس نیز که حدسیات مختلفی منتشر می کنند به مراتب خطای بزرگ تری مرتکب شده اند.
رسانه های انگلیسی فرضیه خودکشی خلبان پرواز ام.اچ 370 را برای نخستین بار مطرح کردند.
این عضو خانواده قربانیان حادثه هوایی سال 1977 مالزی در ادامه گفت: آن هایی که هیچ مدرکی حتی یک نشانه ای ندارند، خانواده های قربانیان را رنج ندهند، آنها به اندازه کافی غصه دارند.
پرواز ام.اچ 370 خطوط هوایی مالزی بامداد 17 اسفند از باند فرودگاه بین المللی کوالالامپور به سمت پکن برخاست اما ساعتی بعد از صفحه ردارها ناپدید شد.
با گذشت 29 روز از ناپدیدشدن بویینگ 777 جستجوها برای یافتن آن بی نتیجه بوده است.
دولت مالزی با اعلام اینکه سرنوشت این پرواز در آب های جنوبی اقیانوس هند پایان یافته است و ارسال پیام کوتاه این خبر به خانواه سرنشینان پرواز ام.اچ 370 شاهد موجی از انتقادات علیه مقامات مالزیایی شد.
آساق**د.م**1611
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن