تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820991966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنج میلیون مسافر نوروزی در امامزادگان کشور اسکان یافتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پنج میلیون مسافر نوروزی در امامزادگان کشور اسکان یافتند آران و بیدگل، کاشان- ایرنا- معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: در ایام نوروز امسال پنج میلیون مسافر در اماکن متبرکه امامزادگان کشور اسکان داده شدند.


به گزارش ایرنا،حجت الاسلام والمسلمینˈاحمد شرفخانیˈ شامگاه جمعه در آیین اختتامیه ˈطرح ملی آرامش بهاریˈ در حرم مطهر امامزاده هلال بن علی(ع) آران و بیدگل اظهار داشت: در ایام نوروز 28 هزار نفر با نگاه مدیریت جهادی در طرح ملی آرامش بهاری با سازمان اوقاف و امور خیریه همکاری داشتند.
وی افزود: در چارچوب اجرای این طرح حدود 800 بقعه متبرکه کشور میزبان مسافران نوروزی بودند و علاوه بر آن با ایجاد ایستگاه های اسکان موقت در این اماکن زمینه خدمت رسانی به مسافران و زائران نوروزی این بقاع فراهم شد.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس نظرسنجی ها 61 درصد از مسافران نوروزی به طرح آرامش بهاری نمره عالی داده و 21 درصد نیز اجرای این طرح را خوب ارزیابی کردند.
شرفخانی، هدف از اجرای طرح آرامش بهاری را ایجاد فضای معنوی برای بهره مندی مردم و مسافران از بقاع متبرکه، ایجاد فرصت برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و همچنین ارتقای سطح آموزه های معنوی مردم اعلام کرد.
در حاشیه این آیین نمایشگاه دستاوردهای پایگاه اطلاع رسانی هلال وابسته به آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) گشایش یافت.
شهرستان آران و بیدگل در 200 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
8132/545
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن