تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820988771




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک میلیون مسافر نوروزی در اماکن اقامتی کرمانشاه اسکان یافتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک میلیون مسافر نوروزی در اماکن اقامتی کرمانشاه اسکان یافتند کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه گفت: از 28 اسفند گذشته تاکنون یک میلیون و 100 هزار مسافر نوروزی در اماکن اقامتی این استان اسکان یافته اند.


ˈعلی فعله گریˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این گردشگران نوروزی در هتلها، میهمانپذیرها، کمپها، خانه های معلم، مدارس، میهمانسراهای ادارات دولتی و چادرهای مسافرتی اسکان پیدا کردند.
وی گفت: با وجود بارش شدید باران و برف در سطح کرمانشاه خوشبختانه با تمهیداتی که اندیشیده شد تاکنون برای هیچیک از مسافرین نوروزی در این استان مشکلی پیش نیامده است.
مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه ادامه داد: در این مدت مجموعه تاریخی تاق بستان، مجموعه تاریخی بیستون و غار قوری قلعه در شهرستان روانسر بیشترین بازدیدکننده را داشته اند.
وی تعداد مسافرین نوروزی امسال کرمانشاه را قابل توجه و چشمگیر دانست و گفت: کرمانشاه از لحاظ تعداد مسافرین نوروزی تاکنون جزو 10 استان نخست کشور بوده است.
او پیش بینی کرد با توجه به بارش برف و وجود سرما در استانهای شمال غرب و شمال کشور تعداد مسافرین نوروزی کرمانشاه در روزهای آتی افزایش بیشتری پیدا کند.
مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه در ادامه گفت: تلاش می کنیم مدت اقامت مسافرین نورزوی را در این استان افزایش دهیم لذا ار واگذاری برخی اماکن تاریخی را به بخش خصوصی در دستور کار قرار داده ایم.
وی ایجاد زیرساختها در مناطق گردشگری و ساخت اماکن اقامتی را از دیگر برنامه های میراث فرهنگی کرمانشاه برای افزایش ماندگاری گردشگران در استان عنوان کرد.
استان کرمانشاه دارای بیش از چهار هزار اثر تاریخی شناسایی شده است که تاکنون بیش از دو هزار و 200 مورد آن به ثبت ملی رسیده است.
مجموعه تاریخی بیستون یکی از هفت اثر مشهور کشور است که به ثبت جهانی نیز رسیده است.
567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن